1
[ 2
]
|
|
Posted: 2011-01-26 21:28:45
|
Became a member:
Forum posts:
|
kärlek här, känns knappt som ni kan vänta till alla hjärtans dag era tutterduvor
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-26 21:36:46 Edited(1): 2011-01-26 21:37:07 så du kan inte lägga ut reducerade? det gjorde jag när jag spelade reducerade......
visa hur duktig du är nu
Answer to: "så du kan inte lägga ut reducerade? det gjorde jag när jag "
|
Became a member:
Forum posts:
|
För det första så orkar jag inte skriva ner villkoren för hand. Det är ju ingen annan som lägger ut reducerade här heller. Sedan har jag aldrig riktigt förstått poängen med sådan voyerism. Om du säger att du vill se mina system för att möjligen kunna lära dig så lägger jag gärna ut dom. Om du vill att jag ska lägga ut dom för att bevisa hur "duktig" jag är så är det inte värt tiden.
Jag känner inte att jag har ngt att bevisa för dig eller för ngn annan. För det första så har jag aldrig påstått att jag är duktig på trav eller på att tippa. Jag har dock väldigt bra koll på spelteori (och statistik), vilket var det vi diskuterade. Sedan spelar jag för stora pengar och inte för att få 7 rätt. Hellre en gång 7 rätt på 10 år och då vinna 20 mille än 7 rätt 10 ggr per år och vinna 10.000 per gång. Jag är inte ute efter att vinna 10.000 eller ens 100.000. Jag är ute efter miljonvinster. Så mina system är konstruerade på det sättet. ´
För att göra dig glad kan jag lägga ut ett system som du kan få glutta på, och det är nu till helgen.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-26 21:38:06 kärlek här, känns knappt som ni kan vänta till alla hjärtans dag era tutterduvor
Answer to: "kärlek här, känns knappt som ni kan vänta till alla hj&"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Nu njuter du va?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-26 21:43:32 Nu njuter du va?
Answer to: "Nu njuter du va? :D"
|
Became a member:
Forum posts:
|
hehe nej då, ovanligt se 2 utbyta åsikter när jag inte är 1 av dem
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-26 21:45:02 hehe nej då, ovanligt se 2 utbyta åsikter när jag inte är 1 av dem
Answer to: "hehe nej då, ovanligt se 2 utbyta åsikter när jag inte &au"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Bara luta sig tillbaka med popcornskålen då.. haha
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-26 21:46:52 Bara luta sig tillbaka med popcornskålen då.. haha
Answer to: "Bara luta sig tillbaka med popcornskålen då.. haha"
|
Became a member:
Forum posts:
|
nej inte direkt, orkar inte ens läsa allt, så förstår hur andra känner
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-26 21:49:01 nej inte direkt, orkar inte ens läsa allt, så förstår hur andra känner
Answer to: "nej inte direkt, orkar inte ens läsa allt, så förstår"
|
Became a member:
Forum posts:
|
hehe. Jo. Det beror ju på ämne. Ibland scrollar man bara förbi en hel diskussion (typ Noras Bean från tillägg eller vad det var). Men ibland är det riktigt kul när två går igång.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-26 21:51:04 hehe. Jo. Det beror ju på ämne. Ibland scrollar man bara förbi en hel diskussion (typ Noras Bean från tillägg eller vad det var). Men ibland är det riktigt kul när två går igång.
Answer to: "hehe. Jo. Det beror ju på ämne. Ibland scrollar man bara fö"
|
Became a member:
Forum posts:
|
jo det stämmer att det kan vara så
Nu ska jag gå ut handla lite, sedan njuta framför tvn
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-26 21:52:16 jo det stämmer att det kan vara så
Nu ska jag gå ut handla lite, sedan njuta framför tvn
Answer to: "jo det stämmer att det kan vara så:)
Nu ska jag gå ut h"
|
Became a member:
Forum posts:
|
´Ha en bra kväll. Hoppas du kommer med några lysande V75-tips framöver.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-26 22:36:21 Edited(1): 2011-01-26 22:36:58 ´Ha en bra kväll. Hoppas du kommer med några lysande V75-tips framöver.
Answer to: "´Ha en bra kväll. Hoppas du kommer med några lysande V75-"
|
Became a member:
Forum posts:
|
detsamma, tack det hoppas jag mem
Ta med Shakira tuna, den leder nog runtom, kan vara en chansspik med för den fräcke
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-01-26 23:10:58 detsamma, tack det hoppas jag mem
Ta med Shakira tuna, den leder nog runtom, kan vara en chansspik med för den fräcke
Answer to: "detsamma, tack det hoppas jag mem
Ta med Shakira tuna, den leder nog run"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Tack. har den som andrarankad för närvarande. Men ska ta en närmare titt på den. .
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
|