Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> Travsnack -> Allmänt -> Dröm 8:a

Diskutera allt som händer inom travvärlden.
Username

Password

1   2   3   4   [ 5 ]  
Author Message
Dark_horse Posted: 2010-04-18 11:25:59 Answer to: "Jag är ett fan av Maharajah, men värst vad många här i"

Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
Hultman har sagt att en tid under 08.5 är inom räckhåll för Maharajah, i USA alltså. Säga vad man vill om det, men med tanke på det uttalandet lär han väl inte vara så rädd för att testa kort distans, eller hur? Själv tror jag dock inte att han skulle hävda sig särskilt bra över 1609, inte än iaf.
Reply
Posted: 2010-04-18 13:38:37

Became a member: 
Forum posts:
1.08.5
Hultman does it again.

Tror inte han är god för en tid under 11 på kort distans, aldrig.
Travar för dåligt i kurvorna och är på tok för seg från start.

Han är ingen sprinter helt enkelt.
Inget med det.. finns många hästar som klarat sig bra ändå.. Queen L.. Ina Scot .. osv osv.

Men något Elitlopp kommer han aldrig vinna.
Reply
Posted: 2010-04-20 13:16:44

Became a member: 
Forum posts:
nån som såg Nybrinks 16 hästar?
Quarcio, Spring Erom, Maha.... Nouba du Saptel... hmmm?
Copper lämnade han utanför, känns ju trots allt som han är en bättre sprinter än samtliga ovan, en varm dag i maj.
Reply
Dark_horse Posted: 2010-04-20 13:42:15 Answer to: "nån som såg Nybrinks 16 hästar? Quarcio, Spring Erom, Mah"

Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
Jag såg det. Minns inte om Jaded var med på listan? Han gör ju iofs bara ett eller två bra lopp om året men han gjorde ju riktigt bra ifrån sig i förra årets Elitlopp så han är ju mer intressant än Nouba du Saptel iaf.

Copper Beech vet jag inte vad jag ska tro om riktigt.. Känns som att man vill få något bevis på att det inte bara var en engångsföreteelse senast innan han blir intressant för Elitloppet.
Reply
Posted: 2010-04-20 14:33:52

Became a member: 
Forum posts:
Lite av tjusningen är ju att få hit snackhästar som ingen kan sätta in i sammanhanget. Dessa vore ju en dröm...

Meaulnes du Corta
Ready cash
Rolling d´Heripre
Paris Haufor
Nimrod Borealis
Oyonnax
Enough Talk
Lucky Jim
Arch Madness
Buck I St Pat
Define the World
Nu Pagadi
Maharajahaha
Torvald Palema
Iceland
Beanie M.M
Skully Gully
Reply
Posted: 2010-04-20 15:43:50 Answer to: "Jag såg det. Minns inte om Jaded var med på listan? Han gö"

Became a member: 
Forum posts:
Förvisso, men Spring Erom och Maha över 1600m är ju ett skämt...
Finns inte på världskartan att de vill/kan vara med.
Reply
1   2   3   4   [ 5 ]