1
[ 2
]
3
4
5
6
|
|
Posted: 2011-08-26 11:40:48
|
Became a member:
Forum posts:
|
Sensible Walker är väldigt tidig för mig också.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-26 12:26:27  Är det bara jag som får någon rysning på Milan Töll??
Answer to: "Är det bara jag som får någon rysning på Milan T&"
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, JIMI EL BOMBO
S 1, KRISS KROSS FACE
|
Den är helt klart tänkbar. Det är ett öppet lopp med en överstreckad favorit.
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2011-08-26 12:31:04
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Favoriten har varit ute i billiga lopp och den ska garderas rejält. Om streckprocenten står sig så tar jag inte ens med den. Tror inte att den är bättre än någon annan i detta gäng.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-26 12:34:54  Favoriten har varit ute i billiga lopp och den ska garderas rejält. Om streckprocenten står sig så tar jag inte ens med den. Tror inte att den är bättre än någon annan i detta gäng.
Answer to: "Favoriten har varit ute i billiga lopp och den ska garderas rejält. Om"
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, JIMI EL BOMBO
S 1, KRISS KROSS FACE
|
håller med till 100 %. Den kommer inte med på mitt system.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-26 12:36:08
|
Became a member:
Forum posts:
|
Tror helt klart att dante sund är i en klass för sig själva här och bör ha en toppchans. Det som talar mot är orutin och kusken, men det får man kanske köpa.
Ser ut och agerar som en riktig topphäst, sett riktigt bra ut vid segrarna då den sett helt oberörd ut över mål.
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2011-08-26 12:43:21  håller med till 100 %. Den kommer inte med på mitt system.
Answer to: "håller med till 100 %. Den kommer inte med på mitt system."
|
|
Tar nog inte heller med den.. Som jag läser loppet så får Dante tredjespår runt första sväng och sedan dödens. Tror aldrig att den vinner då.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-26 13:35:57
|
Became a member:
Forum posts:
|
Eller så spetsar fredde direkt/kör sig till spets och vinner enkelt. Från dödens är alla sårbara...........
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2011-08-26 14:08:54  Eller så spetsar fredde direkt/kör sig till spets och vinner enkelt. Från dödens är alla sårbara...........
Answer to: "Eller så spetsar fredde direkt/kör sig till spets och vinner enk"
|
|
Tror du att Ove A släpper spets när det är V:75 på en norrlansbana? Kriss Kross Face har ju spetsat från spår 4 och 5 i de senaste starterna så den är riktigt snabb ut... Möjligt att du har rätt att Dante bara är bäst men när jag analyserar loppet så sitter den i dödens.. Men jag har haft fel förr.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-26 14:48:08
|
Became a member:
Forum posts:
|
Tror att Ove kan få problem att svara då dante sund verkar besitta klart större fartresurser och nog kan trycka sig förbi till slut.
Många orutinerade hästar så loppscenariot kan nog bli hur som helst, galopper o liknande kan nog strula till det rejält. Men Dante sund är mycket troligen bäst i loppet, har bra form och bra spår då han är snabb ut.
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2011-08-26 15:06:46  Tror att Ove kan få problem att svara då dante sund verkar besitta klart större fartresurser och nog kan trycka sig förbi till slut.
Många orutinerade hästar så loppscenariot kan nog bli hur som helst, galopper o liknande kan nog strula till det rejält. Men Dante sund är mycket troligen bäst i loppet, har bra form och bra spår då han är snabb ut.
Answer to: "Tror att Ove kan få problem att svara då dante sund verk"
|
|
Kriss Kross Face har snabbheten som sitt bästa vapen så att Dante Sund ska besitta större fartresurser och kunna trycka sig förbi tror jag inte på. Kriss Kross kan nog springa i 10-tempo i 500 meter om det behövs, och att Dante skulle vara snabbare än så tror jag inte. Du får nog hoppas att Ove A släpper.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-08-26 15:23:32  Tror att Ove kan få problem att svara då dante sund verkar besitta klart större fartresurser och nog kan trycka sig förbi till slut.
Answer to: "Tror att Ove kan få problem att svara då dante sund verk"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Dante är okej..gilla va jag såg sist..hoppas på Fredde då... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-26 15:28:51
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, DANTE SUND
S 7, DANTE SUND
|
Missa inte nummer 6.. Barfota runt om, springspår.... sist på strecken.. jo jag tackar jag.
Dem där har vi sätt vinna förrut 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-26 19:12:24
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, ROB LOVE
|
rob love vänder in och ut på detta gäng
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-26 20:18:33  Missa inte nummer 6.. Barfota runt om, springspår.... sist på strecken.. jo jag tackar jag.
Dem där har vi sätt vinna förrut 
Answer to: "Missa inte nummer 6.. Barfota runt om, springspår.... sist på s"
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, JIMI EL BOMBO
|
Har aldrig "sätt" någon vinna faktiskt? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-26 20:19:32  Kriss Kross Face har snabbheten som sitt bästa vapen så att Dante Sund ska besitta större fartresurser och kunna trycka sig förbi tror jag inte på. Kriss Kross kan nog springa i 10-tempo i 500 meter om det behövs, och att Dante skulle vara snabbare än så tror jag inte. Du får nog hoppas att Ove A släpper.
Answer to: "Kriss Kross Face har snabbheten som sitt bästa vapen så att Dant"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Springspår.....Dante sund kan troligen få upp en jäkla fart snabbare än kriss kross face om Fredde inte missar starteno(
Oavsett så tycker jag att Dante är en betydligt bättre travare och undviker han bara dödens så bör det vara bra chans, från dödens har jag inte den blekaste aning vilken sorts skalle Dante sund besitter. Även de största talangerna kan förlora då om de inte har rätt skalle.,.....Fartresurser att klättra högt i klasserna finns tveklöst tycker jag......
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2011-08-26 20:38:37  Springspår..... Dante sund kan troligen få upp en jäkla fart snabbare än kriss kross face om Fredde inte missar starteno(
Oavsett så tycker jag att Dante är en betydligt bättre travare och undviker han bara dödens så bör det vara bra chans, från dödens har jag inte den blekaste aning vilken sorts skalle Dante sund besitter. Även de största talangerna kan förlora då om de inte har rätt skalle.,.....Fartresurser att klättra högt i klasserna finns tveklöst tycker jag......
Answer to: "Springspår.....Dante sund kan troligen få upp en jä"
|
|
Springspår och Fredrik B låter inte som en lyckad kombination i mina öron... Ove A är oxå en usel kusk men han är riktigt bra att köra från start i volt. Kriss Kross har som sagt spetsat från spår 4 och 5 i sina två senaste starter och kan nog få upp riktigt bra fart från spår ett... Springspår, Fredrik B, orutinerad häst, Ove A i ledningen, 71% är fem anledningar som gör att jag tycker att gardering är given. Men man gör som man själv vill.  Roligt att diskutera iaf. 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-08-26 21:32:15  Springspår och Fredrik B låter inte som en lyckad kombination i mina öron... Ove A är oxå en usel kusk men han är riktigt bra att köra från start i volt. Kriss Kross har som sagt spetsat från spår 4 och 5 i sina två senaste starter och kan nog få upp riktigt bra fart från spår ett... Springspår, Fredrik B, orutinerad häst, Ove A i ledningen, 71% är fem anledningar som gör att jag tycker att gardering är given. Men man gör som man själv vill.  Roligt att diskutera iaf. 
Answer to: "Springspår och Fredrik B låter inte som en lyckad kombination i"
|
|
Här ska garderas inte tu tal om annat...är inte sugen på att spika Fredde... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-26 21:56:36
|
Became a member:
Forum posts:
|
Fredde har väl visat sig köra bra nuförtiden när han gasat framåt med caballion i tron om att han har bästa hästen, han tror sig ha bästa hästen nu också. Förhoppningsviss får vi se en caballion styrning och enkel defilering in i mål med piskan bakåtvänd 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-08-26 21:58:21  Fredde har väl visat sig köra bra nuförtiden när han gasat framåt med caballion i tron om att han har bästa hästen, han tror sig ha bästa hästen nu också. Förhoppningsviss får vi se en caballion styrning och enkel defilering in i mål med piskan bakåtvänd 
Answer to: "Fredde har väl visat sig köra bra nuförtiden när han ga"
|
|
Vi får väl se.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-08-26 22:32:34
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, JIMI EL BOMBO
|
Dante Sunds segrar har ju inte kommit från ledningen, så jag tror inte att man laddar för det. Han avvaktar nog bak i fältet om inte tempot blir alldeles för lågt. Hans bästa bit är till slut, och jag tror att han bara är bäst, men innan jag vet så garderar jag, främst med Jimi El Bombo. Bara namnet är värt en gardering!
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
3
4
5
6