[ 1
]
|
|
Posted: 2009-01-27 21:55:22
|
Became a member:
Forum posts:
|
varit borta länge från spelet då det fanns enorma brister utan några märkvärdig förbättring av admin under 1 års tid. Lade av och kom precis tillbaka full´med energi och hopp om att spelet skulle vara balanserat och den "legendariska" loppmotorn skulle vara förbättrad.
Första man läser? en skadad häst vinner guld, självklart är det kakan som står i centrum som alltid.
same shit as always,,,,får väl dra mig ur spelet igen. Har gått långt om till och med Nazzgull funderar på att lägga ner sitt stall..........
|
|
Reply
|
|
Limpicus
|
Posted: 2009-01-27 23:12:18
|
Became a member: 2007-12-25
Forum posts: 954
|
Har saknat dig på forumet.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-01-28 11:06:24  varit borta länge från spelet då det fanns enorma brister utan några märkvärdig förbättring av admin under 1 års tid. Lade av och kom precis tillbaka full´med energi och hopp om att spelet skulle vara balanserat och den "legendariska" loppmotorn skulle vara förbättrad.
Första man läser? en skadad häst vinner guld, självklart är det kakan som står i centrum som alltid.
same shit as always,,,,får väl dra mig ur spelet igen. Har gått långt om till och med Nazzgull funderar på att lägga ner sitt stall..........
Answer to: "varit borta länge från spelet då det fanns enorma brister "
|
Became a member:
Forum posts:
|
vad hette ditt förra konto?, är det den "gamla" Nijo? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-01-28 20:09:52
|
Became a member:
Forum posts:
|
mitt gamla konto är fortfarande igång under ledning av nadjil, döpt om det till awsome_one nu....... vet dock inte vad han har hittat på? gått från att vinna en etapp o ha gott om cash till ett mediokert stall......Men det är väl fortfarande ett rent lotterie detta spelet. Ser bara en massa billiga ändringar som ser fint ut till utsidan men har nästan ingen effekt på själva spelet egentligen.
ha d gott kära folk........
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|