Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> Tips & Spel -> V65 & DD -> Mantorp V5 ( saxbana )
 

Diskutera V65 & Dagens Dubbel. Startlistorna uppdateras vanligtvis någon gång under morgonen.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
Posted: 2008-08-03 10:55:53

Became a member: 
Forum posts:
Ska antagligen dit idag igen, och förra gången satt det mesta tack vara Jocke Lövgren! , behöver nya tips då denna omgång inte håller så hög klass och är riktigt svårlöst! .

V5-1: Är ett mycket svårlöst lopp, med många hästar med svårbedömd form.. spets brukar vara viktigt i sådana lopp och LANGOUSTINE ser ju ut att kunna ha fin spetschans, och därifrån kan hon blir svårslagen.. värsta utmanare har springspår på tillägg och det är CASANDER BOY jag pratar om, får takter en vettig positon så är han absolut med och krigar om det!. Varning också för COLUMBUS CAFE som är riktigt stark och tål dödens, min vinnare i loppet. Med på systemet ska 2,3,6,11.

V5-2: I detta loppet ser HERO HACKSTABLE ut att bli favorit med Björn Goop.. visst en toppchans men han har spår 4:a på tillägg och hästen är lite osäker i starten. Ska absolut garderas.. DEN VACKRA RÖJ.. ja raffe karlstedt brukar skrälla på mantorp och han brukar köra riktigt offensivt ( Mantorps Lutfi Koljini ) och mot dåliga hästar kan Vackra Röj skrälla..Men går Hero Hackstable felfritt så lär han vara oslagbar !.

V5-3: MYCKET svårt lopp... ta några streck och hoppas på det bästa!

V5-4: Inte lika öppet lopp här, och mitt första Streck får GARLIC BROLINE som vann V75 i vintras och sänder bara Björn Fram i dödens på ledaren ska det vara bra chans. Med på kupongen också RYDENS DANTE.

V5-5: Här tror jag att VICTORIA XING är överlägsen sveper dom på sista bortre långsidan och vinner säkert..passa TANT ALO också som ofta blir bortglömd och som kan speeda vasst.. tomas Johansson har sakt att hon skulle duga på V75..
Reply
Posted: 2008-08-03 11:58:42

Became a member: 
Forum posts:
Varnar också för ACTIVE IRON i V5-4.. får man 30 gånger??
Reply
[ 1 ]