Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> Tips & Spel -> V64 -> Samspel på Onsdag mellan mig ...

Diskutera omgångens V64. Startlistorna uppdateras vanligtvis någon gång under morgonen.
Username

Password

1   [ 2 ]  
Author Message
Posted: 2009-09-16 17:30:39 Answer to: "Bättre att flytta till sthlm..umgås med folk som ej behöver"

Became a member: 
Forum posts:
Låter Lockande men jag trivs bra i Malmö och ett 7-4 jobb tar jag gärna är f*n inte ens säkert att man får ett jobb efter man har gått ut gymnasiet. Men först ska man gå ut 9:an och det gör man i sommar
Reply
Posted: 2009-09-16 18:27:01 Answer to: "tönt eller inte tror du jag bryr mig :)?- Ta ut eran frustration p&ari"

Became a member: 
Forum posts:
Du tror på fullaste allvar att vi är avundsjuka på ditt liv? Väx upp för fan, tomte.
Reply
Posted: 2009-09-16 19:09:04

Became a member: 
Forum posts:
Gud va ni klagar på dom. Tycker travzonen ska vara glada att dom har ett par storspelare här!
Såg dessutom att dom var sugna på att köpa häst tillsammans med travzonen, som jag är verkligen sugen på att delta i. Lycka till grabbar!
Reply
Posted: 2009-09-16 19:36:59 Answer to: "Gud va ni klagar på dom. Tycker travzonen ska vara glada att dom har "

Became a member: 
Forum posts:

Gud va ni klagar på dom. Tycker travzonen ska vara glada att dom har ett par storspelare här! Såg dessutom att dom var sugna på att köpa häst tillsammans med travzonen, som jag är verkligen sugen på att delta i. Lycka till grabbar!

Troll
Reply
Posted: 2009-09-16 20:27:34

Became a member: 
Forum posts:
En debatt med personangrepp där jag inte är central figur.
Börjar jag bli sval?
Reply
Posted: 2009-09-16 21:55:14

Became a member: 
Forum posts:
Yes.
Reply
1   [ 2 ]