[ 1
]
|
Nijo
|
Posted: 2007-12-17 15:19:24
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
|
vad händer om man går minus i ekonomin?
har typ 10 000kr kvar just nu,,,,,,blir mycket tight, men vill ju inte bli "game over"
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-12-17 15:22:59 Edited(1): 2007-12-17 15:23:26  vad händer om man går minus i ekonomin?
har typ 10 000kr kvar just nu,,,,,,blir mycket tight, men vill ju inte bli "game over"
Answer to: "vad händer om man går minus i ekonomin?
har typ 10 000kr kvar just nu,"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Inget, de står bara minus och du kan inte göra så mycket längre.
Sälja hästar, riva träningsanläggningen.
Göra dig av med personal medan du kan,
Sen kommer du gå + på sponorskapet, varje vecka. Då kommer du på fötter.
Så kan du köpa 1kr -hästar på auktion. Såg några igår som gick för 100kr som säkert springer in bra mycket mer pengar.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-12-17 15:30:47
|
Became a member:
Forum posts:
|
du skulle låtit mig få impossible connections istället
fast plokko har ju bara nästan rätt. Hästarna kostar ingenting att ha. det är ju bara tränare och boxar som kostar och de måste man ju inte ha (även om det nästan är ett måste när man har unghästar). Men lite rätt har han ju. Säkert betydligt lättare att springa in en massa pengar med en halvtaskig osprungen häst än att springa in pengar med en halvtaskighäst som redan tagit in 25k+
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2007-12-17 16:10:09
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
|
ok, har 4.a hästar som kommer till start nu den 20.e och 21.e,,,,,har 8 000kr så jag har råd att starta dem 4.a hästarna,,,,,Måste köra in pengar där, annars ser det inte bra ut alls.
Tror jag går jämnt upp varje vecka.
Men jag ligger på gränsen asså,
impossible connections kostade nog mer än det smakar, haha.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-12-17 16:23:27  du skulle låtit mig få impossible connections istället
fast plokko har ju bara nästan rätt. Hästarna kostar ingenting att ha. det är ju bara tränare och boxar som kostar och de måste man ju inte ha (även om det nästan är ett måste när man har unghästar). Men lite rätt har han ju. Säkert betydligt lättare att springa in en massa pengar med en halvtaskig osprungen häst än att springa in pengar med en halvtaskighäst som redan tagit in 25k+
Answer to: "du skulle låtit mig få impossible connections istället :)
fast plokk"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Men syftade på att startade hästar som sprunigt in lite pengar och har några ok-rekord går säkert att sälja för mer än 1000kr så han kan tjäna på att bara byta ut hästarna.
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|