Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> Travsnack -> Allmänt -> Finns det någon travshop?

Diskutera allt som händer inom travvärlden.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
Posted: 2009-03-24 09:50:19

Became a member: 
Forum posts:
Är det någon som vet om det finns någon form av travshop, där man kan köpa exempelvis tröjor, kepsar och dyl?
Reply
spanarn Posted: 2009-03-24 11:54:51 Answer to: "Är det någon som vet om det finns någon form av travshop, "

Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 1720
Tröjar, kepsar och dyl med vad? Vad är det för motiv du är ute efter? En viss travbana? Elitloppet? Något annat?
Reply
Posted: 2009-03-24 12:08:16

Became a member: 
Forum posts:
Just i mitt fall var jag på jakt efter artiklar med Commander Crow, men det skulle vara kul att hitta någon shop, där man typ kan beställa med vilken häst, stall, kusk.. vad man vill.
Reply
spanarn Posted: 2009-03-24 13:05:43 Answer to: "Just i mitt fall var jag på jakt efter artiklar med Commander Crow, m"

Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 1720
Hittade detta på CC:s hemsida:

köpa | lasse
hej skulle vilja veta om man kan köpa tröja på commander och nån skiva

Svar: T-shirts med texten Årets häst 2007 och CD-singlar med
Commander Crowes låt finns att beställa här: info@commandercrowe.se

De största travbanorna (och en del av de mindre) har egna travshoppar, men där kan man mest köpa saker som har just den travbanans tryck. Vet inte om någon som har webshop för alla sina produkter, men Solvalla har startat en webshop för Elitloppsprodukter, den kan du hitta här: Solvallas E.litlopps-webshop
Reply
Posted: 2009-03-24 14:04:00

Became a member: 
Forum posts:
Tack för hjälpen.. ska kika.
Reply
Posted: 2009-04-10 18:42:31

Became a member: 
Forum posts:
Travkompaniet.se säljer tröjor, t-shirts, tavlor med mer, med hästar som tillhör bolaget, ex.
Maharajah, Lie Detector, Jaded, Jocose, Calvin Capar m.m.
Reply
[ 1 ]