[ 1
]
|
|
Posted: 2007-12-08 04:38:26
|
Became a member:
Forum posts:
|
Grymt jämt lopp. Många fina hästar. Ser ut som vem som elst kan vinna, kommer bli spännande. Kanske det bästa startfältet hittils?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-12-08 08:35:28  Grymt jämt lopp. Många fina hästar. Ser ut som vem som elst kan vinna, kommer bli spännande. Kanske det bästa startfältet hittils?
Answer to: "Grymt jämt lopp. Många fina hästar. Ser ut som vem som elst kan vinna, k"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Perfect Nitro är mitt svar, tror han är långt fram, men det ser jämnt ut.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-12-08 09:20:32  Perfect Nitro är mitt svar, tror han är långt fram, men det ser jämnt ut.
Answer to: "Perfect Nitro är mitt svar, tror han är långt fram, men det ser jämnt u"
|
Became a member:
Forum posts:
|
kan säga att perfect har dunder form och ska köras till seger 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-12-08 09:26:57  kan säga att perfect har dunder form och ska köras till seger 
Answer to: "kan säga att perfect har dunder form och ska köras till seger:D"
|
Became a member:
Forum posts:
|
odds-sabbare #1
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-12-08 15:26:30  odds-sabbare #1
Answer to: "odds-sabbare #1"
|
Became a member:
Forum posts:
|
är lite besviken på perfect idag.han hade ju båligt spår också.... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-12-09 02:02:02  är lite besviken på perfect idag.han hade ju båligt spår också.... 
Answer to: "är lite besviken på perfect idag.han hade ju båligt spår också....:("
|
Became a member:
Forum posts:
|
mja, var ju lite väl kass, du kanske ska sälja han till mig dollax 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-12-09 09:08:55  mja, var ju lite väl kass, du kanske ska sälja han till mig dollax 
Answer to: "mja, var ju lite väl kass, du kanske ska sälja han till mig dollax :)"
|
Became a member:
Forum posts:
|
lol aldrig
|
|
Reply
|
|
[ 1
]