[ 1
]
|
|
Posted: 2007-11-26 02:22:15 Edited(1): 2007-11-26 19:13:49
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jag vet inte om jag missat något i prisutvecklingen på unghästar sista veckorna, men kolla upp --------- bud på --------.
Är den halta kusen värd nära 500.000 ?!? 
I så fall ska jag sätta ut min hyfsade två-åring. Tror runt 3-4 miljoner borde vara ett rimligt startbud, MINST, med den prisbilden
Samma ---------- har för övrigt också, FRÅN SAMMA STALL, köpt vad det verkar som medelgoda --------- för nära 400.000.
Lite mer rimligt, men då faller ju direkt alla argument för att betala 100.000 mer för en klart sämre häst...blir så tröööööött!
Antingen är ägaren till stallet otroligt osmart , eller också bara en simpel fuskare som testade att höja insatsen med ytterligare 100.000 när han trodde han var home safe med första försöket...
I o för sig e han ju otroligt osmart då med...hahaha
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-11-26 05:16:22
|
Became a member:
Forum posts:
|
Förmodligen är det en nybörjare, som inte har full koll på vad en bra och en dålig häst är 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-11-26 18:38:04
|
Became a member:
Forum posts:
|
han har lagt överbud innan på andra hästar
jag tycker vi borde ha transfer poliser
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-11-26 18:51:11
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ni ska inte lägga ut någon här, ser ni något fusk eller ni tycker så ska ni höra av er till Eriksson/Larsson ni ska inte lägga ut "någon" här.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-11-26 20:13:10 Edited(1): 2007-11-26 20:14:11
|
Became a member:
Forum posts:
|
Visst..okej, jag kan förstå det chokladkaka....sorry.
Blir bara så irriterad och hittade ingen direkt länk för fusk...och då blev det här.
Visst är det en ny spelare, så det skulle ju kunna vara okunskap om hästvärden m.m
Men nu när transfern är full med hästar köper jag inte argumentet om nybörjarmisstag.
Dels för att man köper 2 hästar från samma stall för ovanligt dyra pengar, men lika mycket för att det är bara att jämföra!
Transfern är full av hästar i olka åldrar så det var bara att kolla upp priserna lite, bläddra igenom sidorna, o det tar 5 minuter!
Så, okej...ska använda mail nästa gång , fast denna gång jag har inget vidare dåligt samvete
En direktlänk för fuskrapportering vore nog en idé för övrigt
|
|
Reply
|
|
Eriksson
|
Posted: 2007-11-27 10:30:54  Visst..okej, jag kan förstå det chokladkaka....sorry.
Blir bara så irriterad och hittade ingen direkt länk för fusk...och då blev det här.
Visst är det en ny spelare, så det skulle ju kunna vara okunskap om hästvärden m.m
Men nu när transfern är full med hästar köper jag inte argumentet om nybörjarmisstag.
Dels för att man köper 2 hästar från samma stall för ovanligt dyra pengar, men lika mycket för att det är bara att jämföra!
Transfern är full av hästar i olka åldrar så det var bara att kolla upp priserna lite, bläddra igenom sidorna, o det tar 5 minuter!
Så, okej...ska använda mail nästa gång , fast denna gång jag har inget vidare dåligt samvete
En direktlänk för fuskrapportering vore nog en idé för övrigt
Answer to: "Visst..okej, jag kan förstå det chokladkaka....sorry.
Blir bara så irri"
|
Became a member: 2007-02-02
Forum posts: 12238
|
Har gjort det mycket svårare att fuska. Ni som inte försöker fuska kommer förhoppningsvis inte att märka något. Jag tror i princip att alla konstiga bud på transfern kommer att försvinna.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-12-02 23:10:26
|
Became a member:
Forum posts:
|
Har du funderat på att lägga in nån direktlänk för att rapportera misstänkt fusk?
Alltså utan att behöva använda mailen då.
Tycker det skulle vara bra...men det kanske är tvärkört o fuska ändå nu 
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|