[ 1
]
|
|
Posted: 2008-12-30 20:31:54
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jag satt och kollade lite på mina hästars resultatrader och såg att min stjärna Self Confidenced aldrig tagit ett galoppsteg i 42 lopp. Måsta vara ganska ovanligt va? Tycker att mina hästar ofta galopperar bort sig men blev ganska förvånad över detta
(vet att detta va en ganska onödig tråd men lite gratisreklam för stallet är aldrig fel) 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-12-30 21:43:45  Jag satt och kollade lite på mina hästars resultatrader och såg att min stjärna Self Confidenced aldrig tagit ett galoppsteg i 42 lopp. Måsta vara ganska ovanligt va? Tycker att mina hästar ofta galopperar bort sig men blev ganska förvånad över detta
(vet att detta va en ganska onödig tråd men lite gratisreklam för stallet är aldrig fel) 
Answer to: "Jag satt och kollade lite på mina hästars resultatrader och s&ar"
|
Became a member:
Forum posts:
|
kolla in art director..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-12-31 00:55:41  kolla in art director..
Answer to: "kolla in art director.."
|
Became a member:
Forum posts:
|
Han har ju hoppat två ggr på 64 starter. Inget om man jämför med min 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-01-01 19:26:23
|
Became a member:
Forum posts:
|
Min Self Confidenced är 7an som vinner loppet men kolla på nr 12 ?
På den första bilden står det 12.Self Confidenced när man håller muspekaren över 12an och på den andra står det 12.Massive Beat
Och i resultatraden står den horse not found 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-01-01 19:37:05 
Min Self Confidenced är 7an som vinner loppet men kolla på nr 12 ?
På den första bilden står det 12.Self Confidenced när man håller muspekaren över 12an och på den andra står det 12.Massive Beat
Och i resultatraden står den horse not found 
Answer to: "http://travzonen.com/travforum/user_images/3326_1230834227_LOL.JPG[/im"
|
Became a member:
Forum posts:
|
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-01-01 20:05:34
Answer to: "snygg pil.
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Tackar  Är oerhört nöjd med den  Jag har gått en "ritapilarkurs"
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-01-01 21:13:51  Tackar  Är oerhört nöjd med den  Jag har gått en "ritapilarkurs"
Answer to: "Tackar :) Är oerhört nöjd med den :D Jag har gått en &"
|
Became a member:
Forum posts:
|
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-01-02 07:19:24
Answer to: "själv har jag gått en "skrattandegubbarkurs".
s&ari"
|
Became a member:
Forum posts:
|
ett resultat av alkohol + avsaknad av stimulans.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-01-02 11:00:50  ett resultat av alkohol + avsaknad av stimulans.
Answer to: "ett resultat av alkohol + avsaknad av stimulans. "
|
Became a member:
Forum posts:
|
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-01-02 12:11:16 Edited(1): 2009-01-02 12:12:08
|
Became a member:
Forum posts:
|
Trodde på plokko´s linje där...men om det där var utan alkohol...
Då vill jag inte tänka på hur det kommer se ut när du tittar in hit då ni haft "skrattandegubbekursens" blöta avslutningsfest.
(hört det går vilt till på dom där avslutningarna.... Tror det var ABF i Malmö som fick totalsanera lokalen efter sin senaste)
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-01-02 15:03:38  Trodde på plokko´s linje där...men om det där var utan alkohol...
Då vill jag inte tänka på hur det kommer se ut när du tittar in hit när ni haft " skrattandegubbekursens" blöta avslutningsfest.
( hört det går vilt till på dom där avslutningarna.... Tror det var ABF i Malmö fick totalsanera lokalen efter sin senaste)
Answer to: "Trodde på plokko´s linje där...men om det där var ut"
|
Became a member:
Forum posts:
|
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-01-02 17:54:21
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jag ser ju helt klart en utveckling. Imponerande , måste vara en förbaskat bra kursledare 
Måste gått rätt många gånger för att uppnå så strålande reultat som i den sista "posten". Jag bugar i ödmjuk respekt !
När får man diplom...Är det lite som gamla skrivmaskinskurser ?
" Väl Godkänt - när den studerande uppnår 200 skrattande gubbar i minuten "
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-01-02 18:17:37  Jag ser ju helt klart en utveckling. Imponerande , måste vara en förbaskat bra kursledare 
Måste gått rätt många gånger för att uppnå så strålande reultat som i den sista "posten". Jag bugar i ödmjuk respekt !
När får man diplom...Är det lite som gamla skrivmaskinskurser ?
" Väl Godkänt - när den studerande uppnår 200 skrattande gubbar i minuten "
Answer to: "Jag ser ju helt klart en utveckling. Imponerande , måste vara en f&ou"
|
Became a member:
Forum posts:
|
nu när tråden ändå spårat ur: jag hörde en rolig historia, vet inte om den är sann dock, om varför tangenterna sitter som dom gör:
det började med att dom satt i alfabetisk ordning på dom gamla skrivmaskinerna, men eftersom mekaniken på den tiden inte hann med om som blev alltför snabb på att hitta rätt blandade man upp alla bokstäverna huller om buller så att mekaniken skulle hinna med.
sant eller falskt?
1,10 på ja
1,11 på nej

|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|