Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> TravSpelet -> Tips & Ideér -> Nuvarande Status

Saknar du något i spelet eller är det något som kan förbättras? Tveka inte, skriv ner dina förslag här så kanske de blir verklighet. Bra ideér belönas.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
Posted: 2008-12-22 17:40:43

Became a member: 
Forum posts:
Ibland när jag kollar på träningsrapporter undan jag typ; 'Hur mycket är det kvar till xhästens namnx når nivå 5 i snabbhet?'
Om det skulle finnas en extra rad i träningsrapporter, kunde det vara typ 'Nuvarande Status'. Det visar typ att xhästens namnx har värdet 4.576 i snabbhet. Dvs ungefär 0.500 värden mer tills nivå 5.

Fattar ni vad jag säger? xD
Reply
Andynalan Posted: 2008-12-23 17:50:54 Answer to: "Ibland när jag kollar på träningsrapporter undan jag typ; &"

Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
Bra idé
Reply
Posted: 2008-12-24 01:49:39 Answer to: "Bra idé"

Became a member: 
Forum posts:
mycket bra, FIXA!
Reply
Posted: 2008-12-24 10:15:00 Answer to: "mycket bra, FIXA!"

Became a member: 
Forum posts:
riktigt bra inlägg! maila eriksson!
Reply
Posted: 2008-12-24 10:36:49

Became a member: 
Forum posts:
Nej jag tycker inte att man ska veta exakt. Tycker det är kul när man kommeer inte och ser att någon kuse har gått upp ett snäpp
Reply
Posted: 2008-12-24 11:04:40

Became a member: 
Forum posts:
Eriksson har väl sagt upprepade gånger på forumet att detta inte kommer hända. vet inte om jag tycker det finns nån större mening med det heller.
Reply
B_Good Posted: 2008-12-25 04:16:53

Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
Höjer även jag en hand emot förslaget.. Lite spänning bör finnas kvar så man inte vet exakt
Reply
Posted: 2008-12-25 12:24:51

Became a member: 
Forum posts:
Håller med...Lite spänning som sagt. Skulle bli aptråkigt ! Hur jobbigt är det att vänta några dagars träning ?

SKulle bara vara till nytta ordenligt för köp och sälj-stallen , och dom vill då inte jag ge några hjälpmedel . Möjligen bra på hästbörsen med, men också en massa jobbigt tjat om exakta siffror när man ska sälja....

De stall som satsar lite långsiktigt och behåller de flesta hästarna har ganska snart rätt bra koll på sina hästars träning och siffror ändå . jag vet ungefär var mina ligger (utan att föra statistik).
Tar det tid att höja en häst på det man vill så vet du ju istället att det kommer gå snabbare på något annat !
Reply
Posted: 2008-12-27 06:42:11

Became a member: 
Forum posts:
Ingen bra idé.... Tråkigt också att man kan se hur bra de är på tung/vinterbana... Det kan man ju inte veta bara sådär utan att testa att köra på en tung/vinterbana först.
Reply
Posted: 2009-01-01 23:24:02 Answer to: "Ingen bra idé.... Tråkigt också att man kan se hur bra d"

Became a member: 
Forum posts:

Tråkigt också att man kan se hur bra de är på tung/vinterbana... Det kan man ju inte veta bara sådär utan att testa att köra på en tung/vinterbana först.

Smart Inte tänkt på det innan. Typ att den siffran kommer när man kört första loppet på tungt eller vinterbana.
Reply
[ 1 ]