[ 1
]
|
|
Posted: 2008-12-31 11:51:12
|
Became a member:
Forum posts:
|
Det går att betygsätta inlägg, vilket är lite småkul, men jag tycker det kunde vara en bra idé att också kunna sätta betyg på en hel tråd, och att man sedan skulle kunna sortera, eller söka, på de betygen.
Gärna på en skala 1-10 så det blir lite tydlig skillnad. Trådar som man tycker var bra, informativa o.s.v. kan du då ge en 8a t.e.x.
Min tanke var att det kanske kan vara bra för nya spelare att kunna söka rätt på dessa trådar och snabbt få bra info om hur spelet fungerar....Men det kanske bara är att krångla till det ?
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2008-12-31 14:37:46  Det går att betygsätta inlägg, vilket är lite småkul, men jag tycker det kunde vara en bra idé att också kunna sätta betyg på en hel tråd, och att man sedan skulle kunna sortera, eller söka, på de betygen.
Gärna på en skala 1-10 så det blir lite tydlig skillnad. Trådar som man tycker var bra, informativa o.s.v. kan du då ge en 8a t.e.x.
Min tanke var att det kanske kan vara bra för nya spelare att kunna söka rätt på dessa trådar och snabbt få bra info om hur spelet fungerar....Men det kanske bara är att krångla till det ?
Answer to: "Det går att betygsätta inlägg, vilket är lite små"
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
|
eller använda sökfunktionen?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-12-31 16:09:50
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jo, det jag tänkte på var bara att rätt många trådar har lite "otydliga" (eller rent dåliga) rubriker och andra trådar spårar in på något helt annat efter ett tag, men det där "något" är ibland rätt matnyttig info. Att hitta den infon är däremot inte lika lätt då
men som sagt, det kanske bara blir yrt och krånglar till det...det
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2008-12-31 16:32:05  Jo, det jag tänkte på var bara att rätt många trådar har lite "otydliga" (eller rent dåliga) rubriker och andra trådar spårar in på något helt annat efter ett tag, men det där "något" är ibland rätt matnyttig info. Att hitta den infon är däremot inte lika lätt då
men som sagt, det kanske bara blir yrt och krånglar till det...det
Answer to: "Jo, det jag tänkte på var bara att rätt många tr&arin"
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
|
borde inte moderatorerna kunna "tagga" trådarna med passande namn som man kan ange i sökfältet, då blir det ju enklare att hitta igen det vettiga man söker.
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|