[ 1
]
|
|
Posted: 2008-12-02 12:38:09
|
Became a member:
Forum posts:
|
Om jag har 0kr på mitt konto men säljer en häst för 1miljon. Kan jag då köpa en häst som går ut tidigare än den hästen jag vill köpa? Alltså någon lägger ett bud på en häst jag har ute. kan jag handla direkt för de pengarna då eller måste jag vänta tills min häst är såld??!
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2008-12-02 12:53:19  Om jag har 0kr på mitt konto men säljer en häst för 1miljon. Kan jag då köpa en häst som går ut tidigare än den hästen jag vill köpa? Alltså någon lägger ett bud på en häst jag har ute. kan jag handla direkt för de pengarna då eller måste jag vänta tills min häst är såld??!
Answer to: "Om jag har 0kr pÃ¥ mitt konto men säljer en häst för 1miljon. Kan jag dÃ"
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
|
du måste vänta, + att du kan inte sälja en häst om du har 0:- på kontot då det kostar 1000:- att lägga ut den på börsen
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-12-03 06:53:50  du måste vänta, + att du kan inte sälja en häst om du har 0:- på kontot då det kostar 1000:- att lägga ut den på börsen
Answer to: "du måste vänta, + att du kan inte sälja en häst om du har 0:- på konto"
|
Became a member:
Forum posts:
|
ok var bara ett exempel  har inte 0 på kontot =)
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|