[ 1
]
|
Nijo
|
Posted: 2008-11-15 19:20:22
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
|
Någon som har någon typ av tillskott (dopingklassat) att sälja till mig och mina hästar? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-11-15 20:35:24  Någon som har någon typ av tillskott (dopingklassat) att sälja till mig och mina hästar? 
Answer to: "Någon som har någon typ av tillskott (dopingklassat) att sälja till mig "
|
Became a member:
Forum posts:
|
Tyvärr, jag var hos kakan förut idag och hans var slut för tillfället men en lastbil kommer nästa vecka från Ryssland. 
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2008-11-15 21:23:41
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
|
Kakan är något av spelets Lädekorpi. Tar emot gamlingar som behöver nytändning och kör skiten ur dem.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-11-15 21:29:15  Kakan är något av spelets Lädekorpi. Tar emot gamlingar som behöver nytändning och kör skiten ur dem.
Answer to: "Kakan är något av spelets Lädekorpi. Tar emot gamlingar som behöver nyt"
|
Became a member:
Forum posts:
|
haha  
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-11-15 21:44:19
|
Became a member:
Forum posts:
|
En sak kan man säga om kakan ..han har gott ställt iaf...har budat på 2 hästar ja sett på 9 millar sammanlagt...men han vinner väl i år igen..trots luddetaktiken...duktig liten påg denna där.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-11-15 21:47:38 Edited(1): 2008-11-15 21:48:29  En sak kan man säga om kakan ..han har gott ställt iaf...har budat på 2 hästar ja sett på 9 millar sammanlagt...men han vinner väl i år igen..trots luddetaktiken...duktig liten påg denna där.. 
Answer to: "En sak kan man säga om kakan ..han har gott ställt iaf...har budat på 2 "
|
Became a member:
Forum posts:
|
Buggpengar det där han handlar med, delar av det i alla fall
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2008-11-15 22:42:48  Buggpengar det där han handlar med
Answer to: "Buggpengar det där han handlar med"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
|
Jag hörde rykten om att han hamnat i lite ekonomisk kris för inte så länge sen men jag antar att det var rykten utan sanning då.....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-11-15 22:51:17  Jag hörde rykten om att han hamnat i lite ekonomisk kris för inte så länge sen men jag antar att det var rykten utan sanning då.....
Answer to: "Jag hörde rykten om att han hamnat i lite ekonomisk kris för inte så lä"
|
Became a member:
Forum posts:
|
ingen aning men folk snackar ju hela tiden så man vet ju inte vad som är sant
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2008-11-15 23:08:38  ingen aning men folk snackar ju hela tiden så man vet ju inte vad som är sant
Answer to: "ingen aning men folk snackar ju hela tiden så man vet ju inte vad som är "
|
|
Är väl egentligen ganska ointressant kanske om man tänker efter men han har väl hunnit sälja av lite sen dess....
Vad jag blir trött på bara är inte ngt som gäller bara kakan utan lite generellt att det inte lönar sig att försöka starta när man har form för skaderisken är ju ändå bara ett lotto. Tycker att det ska finnas lite klara besked om vad som funkar och gäller. Har startat med 7 i form och blivit skadad men om vissa startar med 2 i form och ger allt så går det alldeles utmärkt.......
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-11-16 02:04:31  Är väl egentligen ganska ointressant kanske om man tänker efter men han har väl hunnit sälja av lite sen dess....
Vad jag blir trött på bara är inte ngt som gäller bara kakan utan lite generellt att det inte lönar sig att försöka starta när man har form för skaderisken är ju ändå bara ett lotto. Tycker att det ska finnas lite klara besked om vad som funkar och gäller. Har startat med 7 i form och blivit skadad men om vissa startar med 2 i form och ger allt så går det alldeles utmärkt.......
Answer to: "Är väl egentligen ganska ointressant kanske om man tänker efter men han "
|
Became a member:
Forum posts:
|
Är väl rätt kul att det är lite oberäkneligt, men kan väl hålla med om att det är väldigt svårt att förstå hur spelet fungerar ibland.
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2008-11-16 10:51:53
 Är väl rätt kul att det är lite oberäkneligt, men kan väl hålla med om att det är väldigt svårt att förstå hur spelet fungerar ibland.
Answer to: "Är väl rätt kul att det är lite oberäkneligt, men kan väl hålla med "
|
|
|
Posted: 2008-11-16 10:54:14
|
Became a member:
Forum posts:
|
vilka buggpengar?
snarare folk som försöker sätta dit mig med andra stall och spela som dom vore jag de har hänt tidigare ni har gått på..
det var typ en som heter stall chokladkaka klart man tror att det är jag isåfall men de är de inte och så finns de andra som budar som nybörjare på mina hästar för överpriser inte mitt fel? dom försöker bara sätta dit mig, .. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-11-16 10:58:04  vilka buggpengar?
snarare folk som försöker sätta dit mig med andra stall och spela som dom vore jag de har hänt tidigare ni har gått på..
det var typ en som heter stall chokladkaka klart man tror att det är jag isåfall men de är de inte och så finns de andra som budar som nybörjare på mina hästar för överpriser inte mitt fel? dom försöker bara sätta dit mig, .. 
Answer to: "vilka buggpengar?
snarare folk som försöker sätta dit mig med andra s"
|
Became a member:
Forum posts:
|
jaja, nu lärr de väl bli kalaballik här antar jag. Jag är kompis till "chokladen" och jag tror knappast han fusskar !!!!!!!!   
för han har ju topphässtar och har mkt pengar och vinner typ storlopp varje vecka varför skule han fusska. bullshiitt!!
är inte innne här så ofta menn ja diggar spelet och vill försvara "chokladen" för han e min kompis snackkat med han via mail o sååå!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-11-16 11:02:52
Answer to: "jaja, nu lärr de väl bli kalaballik här antar jag. Jag är kompis till &"
|
Became a member:
Forum posts:
|
först måste ja väl säga att du måste öva på svenskan, och de stämmer att vi snackat lite via mail  ..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-11-16 11:19:08
|
Became a member:
Forum posts:
|
Och grenka.. jag vet inte vad det är med dig och gamla hästar..
jag köper dom för att dom sällan gör ett dåligt lopp ( inte lika ojämna som 3:åringarna )...
Dom duger bra i alla sammanhang och har med sig respekt.
Går oftast bra på V75.
jaja listan tycks vara lång!
gammal är äldst.
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2008-11-16 13:31:06  Är väl rätt kul att det är lite oberäkneligt, men kan väl hålla med om att det är väldigt svårt att förstå hur spelet fungerar ibland.
Answer to: "Är väl rätt kul att det är lite oberäkneligt, men kan väl hålla med "
|
|
Tycker absolut att det ska finnas en del oberäkneligt men kanske inte skulle skada med en gnutta beräknelighet också.....
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|