[ 1
]
|
Soberano
|
Posted: 2008-10-05 10:30:31
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
|
Tänkte kolla vad det finns för intresse för förra etappens kriterietvåa. Han har bara missat pallen en gång i felfritt lopp och har fina startpoäng. Är mycket stark och borde vara ett hett bud inför Derbyt. Är även godkänd som avelshingst. Det handlar om en dyr häst så några skambud kommer inte att tas och jag är heller inte i behov av pengar men vill förnya lite i stallet och kollar bara av intresset lite.
No horse found
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-05 14:11:02  Tänkte kolla vad det finns för intresse för förra etappens kriterietvåa. Han har bara missat pallen en gång i felfritt lopp och har fina startpoäng. Är mycket stark och borde vara ett hett bud inför Derbyt. Är även godkänd som avelshingst. Det handlar om en dyr häst så några skambud kommer inte att tas och jag är heller inte i behov av pengar men vill förnya lite i stallet och kollar bara av intresset lite.
No horse found
Answer to: "Tänkte kolla vad det finns för intresse för förra etappens kriterietvå"
|
Became a member:
Forum posts:
|
hum.. 2 mills, erbjuder jag.
(finns många fina o bättre som kostar mindre på auktionen nu..)
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2008-10-05 14:32:14  hum.. 2 mills, erbjuder jag.
(finns många fina o bättre som kostar mindre på auktionen nu..)
Answer to: "hum.. 2 mills, erbjuder jag.
(finns många fina o bättre som kostar mi"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
|
Snålkakan  Finns kanske hästar med bättre värden men inte med mer poäng och framförallt inte med poängen så högt upp i raden som denne har. Har fått betydligt bättre bud än så kakan....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-10-05 15:21:33  Snålkakan  Finns kanske hästar med bättre värden men inte med mer poäng och framförallt inte med poängen så högt upp i raden som denne har. Har fått betydligt bättre bud än så kakan....
Answer to: "SnÃ¥lkakan ;) Finns kanske hästar med bättre värden men inte med mer poÃ"
|
Became a member:
Forum posts:
|
2,6??
|
|
Reply
|
|
travspelarn
|