[ 1
]
|
|
Posted: 2008-09-26 00:09:51
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ny bugg? Alla mina hästar tränade betydligt sämre inatt än tidigare dagar, har detta skett för flera?
|
|
Reply
|
|
spanarn
|
Posted: 2008-09-26 00:26:56  Ny bugg? Alla mina hästar tränade betydligt sämre inatt än tidigare dagar, har detta skett för flera?
Answer to: "Ny bugg? Alla mina hästar tränade betydligt sämre inatt än tidigare dag"
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 1720
|
Mina tränade som vanligt iaf. Du har inte köpt ny häst idag och glömt att bygga box (el. anställa tränare/skötare), så att det är ngt sådant som spökar?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-26 00:37:42
|
Became a member:
Forum posts:
|
Missade att bygga box, så det var helt och hållet mitt fel, en bugg i min hjärna 
|
|
Reply
|
|
spanarn
|
Posted: 2008-09-26 01:25:11  Missade att bygga box, så det var helt och hållet mitt fel, en bugg i min hjärna 
Answer to: "Missade att bygga box, så det var helt och hållet mitt fel, en bugg i min"
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 1720
|
Gjorde samma sak förra etappen, och sålde två unghästar som från att ha tränat jättebra som ettåringar helt plötsligt tränade sopigt som tvååringar (eftersom träningsraset skedde samtidigt som de fyllde år, så tog det några dagar innan jag fattade att jag missat att köpa box för en nyinköpt kuse). Blev en dyr läxa. 
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|