Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> TravSpelet -> Allmänt -> Hästarna tränar sämre

Diskutera allt som rör Travspelet. Ingen reklam för hästar som ligger ute till försäljning eller reklam för avelshingstar är tillåten i denna delen av forumet.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
Posted: 2008-09-26 00:09:51

Became a member: 
Forum posts:
Ny bugg? Alla mina hästar tränade betydligt sämre inatt än tidigare dagar, har detta skett för flera?
Reply
spanarn Posted: 2008-09-26 00:26:56 Answer to: "Ny bugg? Alla mina hästar tränade betydligt sämre inatt än tidigare dag"

Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 1720
Mina tränade som vanligt iaf. Du har inte köpt ny häst idag och glömt att bygga box (el. anställa tränare/skötare), så att det är ngt sådant som spökar?
Reply
Posted: 2008-09-26 00:37:42

Became a member: 
Forum posts:
Missade att bygga box, så det var helt och hållet mitt fel, en bugg i min hjärna
Reply
spanarn Posted: 2008-09-26 01:25:11 Answer to: "Missade att bygga box, så det var helt och hållet mitt fel, en bugg i min"

Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 1720
Gjorde samma sak förra etappen, och sålde två unghästar som från att ha tränat jättebra som ettåringar helt plötsligt tränade sopigt som tvååringar (eftersom träningsraset skedde samtidigt som de fyllde år, så tog det några dagar innan jag fattade att jag missat att köpa box för en nyinköpt kuse). Blev en dyr läxa.
Reply
[ 1 ]