Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> TravSpelet -> Allmänt -> Wappen der Grafschaft.kuskval!!!

Diskutera allt som rör Travspelet. Ingen reklam för hästar som ligger ute till försäljning eller reklam för avelshingstar är tillåten i denna delen av forumet.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
Posted: 2008-09-24 01:11:05

Became a member: 
Forum posts:
Varför får inte jag mitt 3:e val, när Colden får sitt andra val(den kusk som jag hade som 3:e). Har ju mer startpoäng än Colden som ligger under mig i anmälningslistan. Fattar inte riktigt hur man då ska välja kuskar
Reply
B_Good Posted: 2008-09-24 04:42:23 Edited(3): 2008-09-24 04:45:29 Answer to: "Varför får inte jag mitt 3:e val, när Colden får sitt andra val(den kus"

Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
För att du fick ditt andraval??
Allt har gått rätt till..

# Poäng Häst Valda kuskar
1.1282p Full Of Gold Hugo Jr Langeweg, Lan Hu, Poo Ru Förstaval
2. 623p Focused Folder Ruud Pools, Lan Hu, Mol Ar Förstaval
3. 615p Intelligent Body Ruud Pools, Mollema Arnold, Tas Di Andraval
4. 521p Solid Thrasher Hugo Jr Langeweg, Poo Ru, Lan Hu Tredjeval
5. 400p Windy Moonlight Ruud Pools, Bak Ro, Dep Kr Andraval
6. 365p Golden Dynamite Hugo Jr Langeweg, Lan Hu, Cre Ha Tredjeval
7. 288p Playing Moonlight Kristof Depuydt, Tas Di, Ver Ge Förstaval
8. 175p Wondering Garden Ruud Pools, Dep Kr, Tas Di Tredjeval
9. 158p Dream Of Gold Hugo Jr Langeweg, Mol Ar, Tas Di FICK INGEN VALD KUSK
10.157p Teach Some Magic Arnold Mollema, Dep Ra, Koo To Andraval
11.143p Cold Essence Arnold Mollema, Koo To, Dep Kr Andraval
12.140p Larmes De Crocodile Hans Crebas, Bak Ro, Dep Kr FICK INGEN VALD KUSK

Först kollar man startpoängsettans förstaval o det får han, Sen kollar man startpoängtvåans förstaval o om det är ledigt får han det annars blir det andravalet, sen kollar man startpoängtreans förstaval o om det är ledigt får han det annars blir det andravalet om det är ledigt annars blir det tredjevalet, sen kollar man starpoängsfyrans förstaval o om det är ledigt får han det annars blir det andravalet om det är ledigt annars blir det tredjevalet om det är ledigt osv osv..
Reply
Posted: 2008-09-24 16:14:54 Answer to: "# Poäng Häst Valda kuskar 1.1282p Full Of Gold Hugo Jr La"

Became a member: 
Forum posts:
Mycket mycket nöjd över att få Tom Kooyman till min näst sistrankade Cold Essence.. typ den 4 bästa kusken i loppet??
Reply
Posted: 2008-09-24 19:47:35 Answer to: "För att du fick ditt andraval?? Allt har gått rätt till.. # Poäng "

Became a member: 
Forum posts:
My Bad. Men hur kunde jag välja han som andrao(.
Måste ha blivit en liten feltryck i anmälningen, la in den i sista sekund. Hade inga större förväntningar att komma med, var väl lite slarvig där.
Var nog lite trött sedan när jag tittade över anmälningarna.
Nu hoppas man bara på skitväder till fredagen

Ty för den fina förklaringen dock, ska hålla mig ifrån forumet efter 22.00 tror jag.
Reply
[ 1 ]