Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> TravSpelet -> Allmänt -> Guld finalen 20 september

Diskutera allt som rör Travspelet. Ingen reklam för hästar som ligger ute till försäljning eller reklam för avelshingstar är tillåten i denna delen av forumet.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
Posted: 2008-09-16 14:50:42

Became a member: 
Forum posts:
Vilka hästar tror ni har störst chans till att vinna det ??

startlistorna kommer imorn
Reply
Posted: 2008-09-16 16:20:13 Answer to: "Vilka hästar tror ni har störst chans till att vinna det ?? startlisto"

Became a member: 
Forum posts:
Pure energy, tribute to gizmo och flames of courage borde göra upp om det
Reply
Posted: 2008-09-16 16:43:43 Answer to: "Pure energy, tribute to gizmo och flames of courage borde göra upp om det"

Became a member: 
Forum posts:
Art Director & Courac var inkvalade .. tog dock bort BÅDAS "anmälningar" då..

Art Director ska ut i grande elegante..

Och om Courac skulle starta så skulle han ha för låg form och bli skadad + köra med skor och då kommer han sist!
Reply
Cherry Posted: 2008-09-16 16:58:51

Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
Du är en riktig klåpare du kakan! Hoppas Couracs nya ägare anmäler dig till Eriksson och får dig avstängd! Så här skriver du i din annons för Courac:

ÄR OCKSÅ INKVALAD TILL GULDFINALEN PÅ LÖRDAG! med 600.000 kr i första + toppkusk

Sen stryker du honom från finalen så fort du fått bud. Rekommenderar alla att aldrig köpa nåt av denna klåpare!
Reply
Posted: 2008-09-16 17:03:43

Became a member: 
Forum posts:
Dålig stil isf, väldigt dålig stil kakan. Fy!
Reply
Soberano Posted: 2008-09-16 17:14:44 Answer to: "Art Director & Courac var inkvalade .. tog dock bort BÅDAS "anmälnin"

Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
Kommer aldrig mer att ens svara på dina jobbiga mejl,bjuda på dina hästar,svara på dina inlägg i forumet och som föregående talare skrivet hoppas jag att Eriksson stänger av dig en gång för alla!

Courac har toppform på lördag om du kör allmän 0% och detta var nästan lika lågt som när du sålde en häst tidigare som var skadad och startade utan form dagen innan tiden gick ut och när du fick bud körde du GE ALLT och hästen stod skadad i 5 veckor om jag inte minns fel.

JAG MÅR ILLA AV SÅ OÄRLIGA MÄNNISKOR SOM DU!!!!
Reply
Posted: 2008-09-16 19:49:08

Became a member: 
Forum posts:
Jag tror på happy tuner jag tror han kommer vissa en sista gång vad han går för,jag hoppas på guld för HAPPY TUNER

Kakan det är förjävligt det du håller på med inte första gången man ser ditt namn som en skamfläck på det här spelet,,men nu vet alla att du e falsk..!!

men jag tror inte det blir nån ändring om man säger till ERIKSSON för det händer JU INTE ETT SKIT.... fan tex) tror det e 3 gången som ett lopp för mig inte vissas det har gått 20 min nu
jag blir fan gallen asså vad händer på spelet??????????
Reply
Posted: 2008-09-16 20:16:58 Answer to: "Jag tror på happy tuner jag tror han kommer vissa en sista gång vad han g"

Became a member: 
Forum posts:
javisst ja det glömde jag helt bort URSÄKTA den som har budet på mig, där får jag ta på mig dumstruten verkligen tänkte inte igenom det!.. ska försöka få tag i eriksson och se om han kan rätta till det! dumstrut till mig!
Reply
Posted: 2008-09-16 20:21:02 Answer to: "javisst ja det glömde jag helt bort URSÄKTA den som har budet pÃ¥ mig, dÃ"

Became a member: 
Forum posts:
såg att du körde Croire Elements med guld-skor idag i france le grande. På Lätt bana, trodde en "räv" som du visste att de var chanslösa då.... undrar vad du har för planer med den?????
Reply
Posted: 2008-09-16 20:22:52 Answer to: "såg att du körde Croire Elements med guld-skor idag i france le grande. P"

Became a member: 
Forum posts:
va? den hade ju usel kusk? så jag körde defensivt.. men visst har jag en plan! tänkte köra med brodd först.. jag har minsann en röv bakom örat!
Reply
Posted: 2008-09-16 20:25:47 Answer to: "Du är en riktig klåpare du kakan! Hoppas Couracs nya ägare anmäler dig "

Became a member: 
Forum posts:
Dudududud..

du ska inget säga.. du har väl skickat runt mejl till alla här på travzonen utom storstallen om growing ship?, vet att du skickade fel en gång och skickade till mig det var ett helt A4 pappers lösning klart nybörjarna går på det man kändes nästan tvingad att avla då!, ( som nybörjare fast då var jag toppstall ) hoppas ni förstår min krånliga läsning .. DETTA VAR EFTER eriksson sa att man inte fick skicka runt brev... mitt var före.. jaja.. kommer väl inte skriva nått mer i forumet känns ganska hatad av de flesta, kommer dock fortsätta att skriva tips
Reply
Posted: 2008-09-16 20:49:50 Answer to: "Dudududud.. du ska inget säga.. du har väl skickat runt mejl till alla"

Became a member: 
Forum posts:
sluta skriva i forumet behöver du inte göra. det är nog inte där skon klämmer. det räcker med att man kör shcysst lir. tycker jag.
Reply
Posted: 2008-09-16 23:27:24

Became a member: 
Forum posts:
ahhaha kakan va tror du om HAPPY TUNER i guld då?
Reply
[ 1 ]