[ 1
]
|
lauvin
|
Posted: 2008-09-16 17:47:37
|
Became a member: 2007-12-01
Forum posts: 253
|
Är det någon som kan svara på om det är något pris för att vinna Grand League? Pengar eller bara äran..
Jag har egenintresse i frågan då Magic Feeling borde vara i ledningen efter vinsten i Suomi Sisu men spelets uppdateringar verkar inte fungera för tillfället. Har mailat Eriksson två gånger men han bryr sig inte om att svara. Är det någon av forumets moderatorer som har kontakt med honom så skulle jag uppskatta om denna fråga kunde behandlas.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-16 18:04:40 Edited(1): 2008-09-16 18:05:06  Är det någon som kan svara på om det är något pris för att vinna Grand League? Pengar eller bara äran..
Jag har egenintresse i frågan då Magic Feeling borde vara i ledningen efter vinsten i Suomi Sisu men spelets uppdateringar verkar inte fungera för tillfället. Har mailat Eriksson två gånger men han bryr sig inte om att svara. Är det någon av forumets moderatorer som har kontakt med honom så skulle jag uppskatta om denna fråga kunde behandlas.
Answer to: "Är det någon som kan svara på om det är något pris för att vinna Gran"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Inga pengar bara äran.
|
|
Reply
|
|
lauvin
|
Posted: 2008-09-16 18:08:43
|
Became a member: 2007-12-01
Forum posts: 253
|
Ok, hoppas jag får vinna äran då 
Tack för ett bra köp förresten.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-16 18:11:49  Ok, hoppas jag får vinna äran då 
Tack för ett bra köp förresten.
Answer to: "Ok, hoppas jag får vinna äran då :D
Tack för ett bra köp förresten. "
|
Became a member:
Forum posts:
|
Inga problem, tände till hos dig vilket han inte gjorde hos mig men fina egenskaper så inte konstigt att det blivit som det är. 
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|