[ 1
]
|
JontePuma
|
Posted: 2008-09-02 17:20:42
|
Became a member: 2008-07-12
Forum posts: 605
|
Har lirat spelet 1 o en halv månad nu o förstår mer och mer hur man skall sköta sina affärer etc...
Men när vi nu närmar oss en ny etapp så har jag en undran. Om jag skulle vilja skaffa en unghäst från stuteriet och få igång den så snabbt som möjligt, skall man då vänta tills dag 1 på den nya etappen eller ska man försöka tajma så att den sista dagen i unghästens 2 årighet är dagen då etappen slår om så att den då blir 3 och man kan köra igång från dag 1?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-02 17:28:19  Har lirat spelet 1 o en halv månad nu o förstår mer och mer hur man skall sköta sina affärer etc...
Men när vi nu närmar oss en ny etapp så har jag en undran. Om jag skulle vilja skaffa en unghäst från stuteriet och få igång den så snabbt som möjligt, skall man då vänta tills dag 1 på den nya etappen eller ska man försöka tajma så att den sista dagen i unghästens 2 årighet är dagen då etappen slår om så att den då blir 3 och man kan köra igång från dag 1?
Answer to: "Har lirat spelet 1 o en halv månad nu o förstår mer och mer hur man skal"
|
Became a member:
Forum posts:
|
köp en unghäst från stuteriet den 17´:e septmeber
vill du avla skall du göra det den 10:e
då blir de 3 år den första oktober
|
|
Reply
|
|
JontePuma
|
Posted: 2008-09-02 19:44:44  köp en unghäst från stuteriet den 17´:e septmeber
vill du avla skall du göra det den 10:e
då blir de 3 år den första oktober
Answer to: "köp en unghäst från stuteriet den 17´:e septmeber
vill du avla skall d"
|
Became a member: 2008-07-12
Forum posts: 605
|
tackar för det
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-03 17:43:51
|
Became a member:
Forum posts:
|
du kanske skulle lära dig att kolla forumet innan du startar en ny tråd hehe Det har jag lärt mig på denna korta tid och det finns en sökfunktion som fungerar mycket bra!
Nu finns det 3 trådar om samma sak hehe
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|