[ 1
]
|
|
Posted: 2008-08-23 21:23:34
|
Became a member:
Forum posts:
|
Man får med sig båda sina hästar. Då hamnar de i samma skitlopp!
Båda får skitspår och en får en skitkusk!
Snacka om skit!
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2008-08-23 21:39:36  Man får med sig båda sina hästar. Då hamnar de i samma skitlopp!
Båda får skitspår och en får en skitkusk!
Snacka om skit!
Answer to: "Man får med sig båda sina hästar. Då hamnar de i samma skitlopp!
Bå"
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
|
Hehe, mycket otur.. o(
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-08-23 22:13:47  Hehe, mycket otur.. o(
Answer to: "Hehe, mycket otur.. o("
|
Became a member:
Forum posts:
|
ahhaha lycka till att slå min GOLDEN DYNAMITE.. lär bli oövervinlig! 
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2008-08-23 22:17:27  ahhaha lycka till att slå min GOLDEN DYNAMITE.. lär bli oövervinlig! 
Answer to: "ahhaha lycka till att slå min GOLDEN DYNAMITE.. lär bli oövervinlig! :D"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
|
Han har väl allt annat än övertygat på slutet, måste skärpa till sig rejält för att ta hem derbyt skulle jag tro.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-08-23 22:20:55  Han har väl allt annat än övertygat på slutet, måste skärpa till sig rejält för att ta hem derbyt skulle jag tro.
Answer to: "Han har väl allt annat än övertygat på slutet, måste skärpa till sig "
|
Became a member:
Forum posts:
|
kvalet blev ju löjligt..
han har mött elithästar + haft dåliga kuskar så det är en del av förklaringen..
kan absolut inte se han missa derbyfinalen..
Svanstedt ( 9-7-9 )
Golden Dynamite - 5 styrka - 10 snabbhet - 3 startsnabbhet - 4 spurt - 1 galopp
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-08-23 22:52:04
|
Became a member:
Forum posts:
|
Min och Kakans borde gå vidare därifrån
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-08-23 23:35:47  kvalet blev ju löjligt..
han har mött elithästar + haft dåliga kuskar så det är en del av förklaringen..
kan absolut inte se han missa derbyfinalen..
Svanstedt ( 9-7-9 )
Golden Dynamite - 5 styrka - 10 snabbhet - 3 startsnabbhet - 4 spurt - 1 galopp
Answer to: "kvalet blev ju löjligt..
han har mött elithästar + haft dåliga kuska"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jag ska då göra ALLT i min makt för att hästarna ska vara i så fin författning som möjligt.
Barfota och bästa tänkbara balansen. Charlotta upp bakom Fransmannen är intressant då både kusk och häst har finfin form.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-08-24 00:00:46  Min och Kakans borde gå vidare därifrån
Answer to: "Min och Kakans borde gå vidare därifrån"
|
Became a member:
Forum posts:
|
din får nog svårt att gå vidare, men min intelligent body är inte sämre än kakans och utan skor ska den på en bra dag kunna slå den.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-08-24 00:06:43
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jadu Kakan du har säkerligen den bästa hästen i försöket, men med skor så är det inte så jäkla lätt att gå vidare från försöket, de andra 11 i försöket lär säkerligen gå barfota, vilket ju brukar betyda en hel del.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-08-24 00:13:19  Jadu Kakan du har säkerligen den bästa hästen i försöket, men med skor så är det inte så jäkla lätt att gå vidare från försöket, de andra 11 i försöket lär säkerligen gå barfota, vilket ju brukar betyda en hel del.
Answer to: "Jadu Kakan du har säkerligen den bästa hästen i försöket, men med skor"
|
Became a member:
Forum posts:
|
full of gold kommer inte få det lätt med min famous twister med, den hästen ska inte underskattas
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-08-24 00:35:16  full of gold kommer inte få det lätt med min famous twister med, den hästen ska inte underskattas
Answer to: "full of gold kommer inte få det lätt med min famous twister med, den häs"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Underskattar ingen häst i försöket, finns flera vassa hästar med och jag är glad om jag tar mig vidare till finalen, har stor respekt för din och kakans häst i försöket, sen så är Full Of Gold inte som bäst över lång distans, så det ska bli ett spännande lopp, och må bästa häst vinna.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-08-24 00:50:46 Edited(1): 2008-08-24 00:51:42
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jaja, Kakan. 22 på de blå skrämmer inte direkt, Finns flera 4-åringar med liknande värden så jag tror knappast du skrämmer dom med det. Snacket om oövervinnelig blir närmanst löje-väckande !
Det är ett onlinespel...massor är lämnat åt slumpen...men visst , du har en bra häst, men inte så grym som du verkar tro..
Skillnaden är att du matchar dina hästar stenhårt för lopp kakan, och det ska medges att det helt klart ger resultat !
Andra matchar och tränar mer långsiktigt och det återstår att se vilket resultat det ger i det långa loppet ?
Jag tror min stopping trasher kommer räcka i eliten med tiden, men derbyt är bara ett mindre viktigt steg på vägen 
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2008-08-24 07:54:59
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
|
Breaking Sunshine vinner iaf inte,dålig form och en av spelets sämsta vinnarskallar  4 raka 4:e pris nu och jag siktar på 5 raka 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-08-24 11:33:48  Breaking Sunshine vinner iaf inte,dålig form och en av spelets sämsta vinnarskallar  4 raka 4:e pris nu och jag siktar på 5 raka 
Answer to: "Breaking Sunshine vinner iaf inte,dålig form och en av spelets sämsta vin"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jag ska göra allt för att vässa mina hästar lite extra till derbyt.. tycker alla har chans, dom har haft otur på slutet och nu jäklar ska det köras! ( Courac,Open Ears och GOLDEN DYNAMITE )
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-08-24 12:45:32
|
Became a member:
Forum posts:
|
Hade hoppats på regn i försöken. Då hade min Jaded varit en obehaglig överaskning. Nu är han bara en superskräll.
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|