Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> TravSpelet -> Allmänt -> Undrar en sak

Diskutera allt som rör Travspelet. Ingen reklam för hästar som ligger ute till försäljning eller reklam för avelshingstar är tillåten i denna delen av forumet.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
Posted: 2008-07-15 14:47:47

Became a member: 
Forum posts:
Du behöver vänta 8 veckor och 2 dagar innan du kan bygga ut till tio platser.

Varför måste man göra det,konstiga regler
Reply
Posted: 2008-07-15 14:48:26

Became a member: 
Forum posts:
det är en alldedes för lång tid att vänta,2 veckor hade jag accepterat
Reply
Posted: 2008-07-15 18:52:05 Edited(1): 2008-07-15 18:52:39

Became a member: 
Forum posts:
Tycker det är ganska rimligt. I de flesta managerspel får du harva i "amatörserien" bra mycket längre i innan du ens KAN HA EN SPORTSLIG CHANS att slåss med de lite mer etablerade i spelet !

kvittar om det så är trav, fotboll, basket eller hockey...Jag vet inte om jag varit med om NÅGOT spel där de nya användarna får så kanonfina förutsättningar från början !

Problemet är väl att när du börjar med en fet bunt med pengar så kliar det lite i fingrarna och alla vill bränna iväg dem på något

Inte menat som en pik till dig MajestyOfRock...
Förstår dig, kände likadant...men försök se det som så här...skulle det vara ett fotbollsmanagerspel t.ex. skulle du fortfarande efter åtta veckor harva i division 7F och vara glad om du kunde erbjuda Kalle Lut från Normlösa United en dosa grovsnus i "signing-bonus"

Här har du en binge slantar att köpa 1-2 riktigt bra hästar för från början. Resten hinns med i sinom tid...
Reply
Posted: 2008-07-15 19:57:10

Became a member: 
Forum posts:
ja nu får man nöja sig med sina 5 hästar

Det kliar mkt i fingrarna ,jag vill köpa in hästar hela tiden men jag har ändå slut med pengar
Reply
Posted: 2008-07-15 22:03:13

Became a member: 
Forum posts:
hehehe...Japp ! Köpa är kul !

Sedan kan du ju alltid fundera på vad du ska prioritera. 10 halvkssa kameler i ett stall som bara springer in pengar till havren ? ...eller kanske en träningsanläggning och 7 boxar i stallet som upptas av några äldre som springer in lite och ett par lovande 3/4-åringar ?

Tror du fattar vart åt jag lutar
Reply
[ 1 ]