[ 1
]
|
|
Posted: 2008-07-09 20:48:36
|
Became a member:
Forum posts:
|
Min häst The Diplomat hade rekordet och slagit ett antal hästar i Breeders. När han dessutom hade 9 på tungt så trodde jag på bra chans till topp fyra. Han och min andra häst i loppet gick inte en meter. Flera hästar har presterat likvärdigt i andra lopp. När stallet tränar bra så indikera det ju på bra form. Har nu blivit skum på spelet och ställer mig frågande. Frågan lyder ! Är man missgynnad i spelet om man inte är betalande medlem ?
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2008-07-09 20:57:39  Min häst The Diplomat hade rekordet och slagit ett antal hästar i Breeders. När han dessutom hade 9 på tungt så trodde jag på bra chans till topp fyra. Han och min andra häst i loppet gick inte en meter. Flera hästar har presterat likvärdigt i andra lopp. När stallet tränar bra så indikera det ju på bra form. Har nu blivit skum på spelet och ställer mig frågande. Frågan lyder ! Är man missgynnad i spelet om man inte är betalande medlem ?
Answer to: "Min häst The Diplomat hade rekordet och slagit ett antal hästar i Breeder"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
|
Det finns ingen betaltjänst för Travspelet men mina hästar går också dåligt så det är bara att bita ihop och jobba vidare. Stallformen verkar komma och gå, hade en smått osannolik formtopp i slutet på förra etappen men nu verkar det vara svalt ett tag.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-07-09 21:03:43 Edited(1): 2008-07-09 21:04:08  Det finns ingen betaltjänst för Travspelet men mina hästar går också dåligt så det är bara att bita ihop och jobba vidare. Stallformen verkar komma och gå, hade en smått osannolik formtopp i slutet på förra etappen men nu verkar det vara svalt ett tag.
Answer to: "Det finns ingen betaltjänst för Travspelet men mina hästar går också d"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Där finns en betal tjänst som heter guldmedlemskap
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-07-09 21:04:37  Där finns en betal tjänst som guldmedlemskap
Answer to: "Där finns en betal tjänst som guldmedlemskap"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Men den gäller ju inte travspelet utan trav i verkliga livet
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-07-09 21:11:21  Men den gäller ju inte travspelet utan trav i verkliga livet
Answer to: "Men den gäller ju inte travspelet utan trav i verkliga livet"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Men dom är väl förknipade med varandra eller ?
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2008-07-09 22:12:41 Edited(1): 2008-07-09 22:13:21
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
|
Förknippade? ja på så sätt att det är samma hemsida, men det är allt. Finns absolut ingen fördel av att vara betalande medlem i travspelet.
Tiderna hästarna springer betyder inte ett skit, det kom jag fram till för längesedan. Så att din hade rekord är absolut inget som visar att den ska vara bäst......
Vet inte vilka siffror din häst har? effekten på de blåa egenskaperna är ganska tveksam och det finns en klar obalans i spelet vilket många tycker.
Min Leader var 2.a i breeders, jag kan säga att han har ganska fina siffror för en 3 åring,,,,hade dock bara 6 i form till loppet. Men att formen på hästarna inte betyder särskilt mycket för prestationerna är ju inget nytt......
Allt jag kan säga annars är att resultaten kommer och går, har du en bra häst så kommer den troligen att springa in sina pengar oavsett......kanske 
|
|
Reply
|
|
NaDjiL
|
Posted: 2008-07-09 22:38:08
|
Became a member: 2008-01-17
Forum posts: 184
|
Enkelt svar, Guldmedlemskapet på TravTipset är för spelare, TravSpelet är en lekplats för travintresserade spelare :P
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2008-07-10 13:06:35
|
|
|
Posted: 2008-07-10 13:12:05
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jag tackar för inläggen. Är nu övertygad att min antydan om spelet är fel. Detta spel engagerar så är det bara.
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2008-07-10 15:35:21  Jag tackar för inläggen. Är nu övertygad att min antydan om spelet är fel. Detta spel engagerar så är det bara.
Answer to: "Jag tackar för inläggen. Är nu övertygad att min antydan om spelet är "
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
|
Upp o ner som en berg-o dalbana, precis som det verkliga livet...alla stall har formtoppar.....men jag tycker o andra sidan din form Emelie har varit god en längre tid, sett många ur ditt stall i "vinnarcirkeln"....sen att de gör ett dåligt eller ett par får du räkna med......ingen i detta spel har några favörer av några slag....möjligtvis Kakan som är online 24h om dygnet.  
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|