[ 1
]
|
|
Posted: 2008-06-16 12:32:48
|
Became a member:
Forum posts:
|
Haha, Kolla min PLEASURE IN CARROTS senaste lopp ( 3 åriga lägst 25.000 kr ) han galopperar och blir diskad och är ur mål bilden.. men på målfotot så är han klar trea fast han är diskad? och jag inte får något för det?  haha skumt.
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2008-06-16 12:44:32  Haha, Kolla min PLEASURE IN CARROTS senaste lopp ( 3 åriga lägst 25.000 kr ) han galopperar och blir diskad och är ur mål bilden.. men på målfotot så är han klar trea fast han är diskad? och jag inte får något för det?  haha skumt.
Answer to: "Haha, Kolla min PLEASURE IN CARROTS senaste lopp ( 3 åriga lägst 25.000 k"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
|
Vad vill du ha? Böter på kusken som kör tävlingsmässigt trots diskning är väl det du kan få betala. Inte nog med att du tjänar pengar på skadade hästar, nu vill du få prispengar för diskade hästar också? ojojoj........
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-06-16 14:03:57  Vad vill du ha? Böter på kusken som kör tävlingsmässigt trots diskning är väl det du kan få betala. Inte nog med att du tjänar pengar på skadade hästar, nu vill du få prispengar för diskade hästar också? ojojoj........
Answer to: "Vad vill du ha? Böter på kusken som kör tävlingsmässigt trots diskning"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Haha, nej det jag menar är ju att lopp motorn är extremt konstig  ..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-06-19 15:16:34
|
Became a member:
Forum posts:
|
aa, har sett en massa lopp där en häst varit på en klar andra plats men kommit 3:a ändå.., skumt 
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|