Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> TravSpelet -> Hästbörsen -> TOPPSTAMMAD KULLTOPP!!!!

Här kan du göra reklam för dina hästar som är till salu eller för dina avelshingstar.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
Soberano Posted: 2008-06-12 20:09:38 Edited(1): 2008-06-12 20:09:51

Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
Imorgonbitti går budtiden för denna kulltopp som är rankad 6:a bland de fyraåriga stona just nu och ligger 5:a på den totala topplistan för ston. Hon ligger just nu på 10:e plats i fyraåringsranken för samtliga fyraåringar och på en 18:e plats över vinstrikaste fyraåringar. Hon har 195 poäng och en ANDRAPLATS I STODERBYT som näst senaste start!

Lovar att ni inte får loss någon av de andra 10 topprankade fyraåringarna för detta priset. Hon har hög galopprisk men har bara gjort bort sig 4 ggr på 22 starter så det är inte mycket att bry sig om.

No horse found
Reply
Soberano Posted: 2008-06-13 13:42:16 Answer to: "Imorgonbitti går budtiden för denna kulltopp som är rankad 6:a bland de "

Prissänkt nu!!!! Sista chansen, blir hon inte såld nu blir hon kvar.
Reply
Posted: 2008-06-13 13:53:27 Answer to: "Prissänkt nu!!!! Sista chansen, blir hon inte såld nu blir hon kvar."

Became a member: 
Forum posts:
Tror hon blir kvar.. inte ens nybörjarna nappar på en topphäst med 9 i galopp..
Reply
Soberano Posted: 2008-06-13 15:42:25 Answer to: "Tror hon blir kvar.. inte ens nybörjarna nappar på en topphäst med 9 i g"

Det är väl så....får väl ha henne kvar då men man hade ju trott att en häst med nästan 200 poäng skulle gå att sälja, vimlar ju inte direkt av dom på börsen...
Reply
hogan Posted: 2008-06-14 20:43:39

Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
Hon är bra den där märren, det har t.om jag fått befarat...hon är välstammad också har jag för mig, stämmer inte det?
Tycker det är konstigt nu på börsen, massa skit köps bara det är ca. 5.0 i medel och över....spelar ingen roll om de bara har 5-10 startpoäng, så säljs dom på löpande band för 250-1.000.000 kr !! Men sätter man ut en med 4.2 i medel och som har 75-150 och mer ändå i startpoäng, då får man ett helvete att sälja dom......för de där äldre som har på papperet bra värden men bara en-två segrar på 25-35 starter och under 10 i startpoäng, de är svåra att få igång, de får harva i provloppen med 2000kr i prissumma även fast det har 5.5-6.0 i medel...men folk stirrar sig blind på dessa medelvärden.....kolla RHRN han har 3.9 i medel...det sitter mycket i motorn och vinnarskallen på många lågvärdehästar....

Men man får vänja sig, det är mycket nya medlemmar hela tiden och det tar tid innan man vet vad som är viktigt och hur man ska matcha
hästarna, ...jag bruka kolla på anmälningarna till loppen, kolla själva iland ni som kanske inte gör det, man kan knappt håll sig för skratt, det finns de som anmäler till storlopp utomlands med hästar som har Noll i poäng och Noll i pengar....bara för att det står att loppet är öppet för alla, så kasta inte bort onödiga startanmälningsavgifter, dessa har inte en chans att komma med...knappt 100 poäng räcker, jo när Admin gjorde den här extra European Championship så kunde hästar som normalt inte kommer med i utlandsloppen med, jag kom själv med som sista häst i ett av de 8 loppen med 43 poäng tror jag det var....starta i lopp för Noll istället eller max 5 finns och max 10 finns och gå sen succesivt uppåt.
Reply
[ 1 ]