[ 1
]
|
|
Posted: 2008-05-23 12:32:45
|
Became a member:
Forum posts:
|
Känns mycket inspirerande med så fina hästar i stallet.
Beautiful Princess vann sin debut på ett grymt fint sätt. Startar ikväll med kontio från bricka 1. Måste vara bra chans!
Intelligent Stone fick harva i 3:e spår stora delar av loppet. Fick det tufft + att han går dåligt på tung bana. Ändå 2:a slagen med nos. Grym häst!
Across The Sky är en mycket osäker dam som när som helst kan galoppera. Diskad i debuten, men gick riktigt bra som 4:a idag trots galopp under vägen. En gedigen märr.
Jag är mycket nöjd med mina hästar för dagen. Passa dem framöver!
Showtime
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-23 12:40:38  Känns mycket inspirerande med så fina hästar i stallet.
Beautiful Princess vann sin debut på ett grymt fint sätt. Startar ikväll med kontio från bricka 1. Måste vara bra chans!
Intelligent Stone fick harva i 3:e spår stora delar av loppet. Fick det tufft + att han går dåligt på tung bana. Ändå 2:a slagen med nos. Grym häst!
Across The Sky är en mycket osäker dam som när som helst kan galoppera. Diskad i debuten, men gick riktigt bra som 4:a idag trots galopp under vägen. En gedigen märr.
Showtime
Answer to: "Känns mycket inspirerande med så fina hästar i stallet.
Beautiful "
|
Became a member:
Forum posts:
|
...........passar.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-23 12:43:32  ...........passar.
Answer to: "...........passar."
|
Became a member:
Forum posts:
|
Det gör du rätt i!
Showtime
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-23 13:24:24  Känns mycket inspirerande med så fina hästar i stallet.
Showtime
Answer to: "Känns mycket inspirerande med så fina hästar i stallet.
Beautiful "
|
Became a member:
Forum posts:
|
passar nog också
|
|
Reply
|
|
[ 1