1
2
[ 3
]
|
|
Posted: 2008-05-11 20:17:35  Björn dominerade idag som vanligt!!  Fyra segrar till världens bästa kusk!
Answer to: "Björn dominerade idag som vanligt!! :D Fyra segrar till världens bästa k"
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, EXPLOIT CAF
|
han fick vinna fusklopp..
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2008-05-11 20:22:41
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
V 7, TORVALD PALEMA
|
Tvåa är Åke Svanstedt de gröne kuskarna....Tänk en sån kusk på Going Kronos och kanske Stall Goop som tränare på den, då hade han 20 mille på kontot lätt. Idag ser man ju Luddes brister tydligt, och det är inte första gången....han kör som typ Erik Svensson i loppen, som om varje häst är världens bästa...sorgligt att se och han kan tacka sina trogna ägare mycket, själv hade jag flyttat hästen för länge sen. 
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2008-05-11 20:25:22  fint lopp, tyckte dom tre första imponerade, självklart framförallt l´amiral mauzun, kommer nog att bli giftig i elitloppet. en sak jag funderat lite över som plokko tog upp lite av är, varför provar inte kolgjini med nått huvudlag stängt eller norsk och varför provar han inte att rycka några skor hade varit kul å se om det kanske skulle få hästen lite tuffare sista hundra, för det är ju det ända som saknas hos going
Answer to: "fint lopp, tyckte dom tre första imponerade, självklart framförallt l´a"
|
V 7, TORVALD PALEMA
|
Prova en ny kusk och miljöombyte...till Stall Stig H eller Goop, Svanstedt....hästen hade haft bra mycket mer på kontot nu.... 
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2008-05-11 20:33:02  han fick vinna fusklopp..
Answer to: "han fick vinna fusklopp.."
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Förlåt mej han vann 5 lopp... Han är totalt överlägsen...  Och du kakan är en en sopa! haha! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-11 20:45:24  Förlåt mej han vann 5 lopp... Han är totalt överlägsen...  Och du kakan är en en sopa! haha! 
Answer to: "Förlåt mej han vann 5 lopp... Han är totalt överlägsen... :D Och du ka"
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, EXPLOIT CAF
|
Man skriver inte stor bokstav mitt i en mening.
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2008-05-11 20:57:34 Edited(1): 2008-05-11 21:01:46  Man skriver inte stor bokstav mitt i en mening.
Answer to: "Man skriver inte stor bokstav mitt i en mening. "
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Sorry.. Misstänkte nästan att du inte kunde läsa om man gjorde det...  Vad du är ...... ! hahaha
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-11 23:06:52
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ja sick!
Vilka usla rader Amiralen och Milorden kommer upp till Norden med och bara krossar, sanslöst!
Exploit Caf var väl bra men...
Amiralen, mkt pra.
Going också bra, men kämpar han verkligen till 100 %? Jag är aningen tveksam, faktiskt.
Sen öppande han väl bra men KNAPPAST så han hade kunnat svara ut Passionate Kemp.
Franska kuskar är något heta för tillfället.
Björn Goop likaså, fem segrar idag. Imponerande, som vanligt.
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2008-05-11 23:45:11  Jag tycker inte Torvald har i högsta eliten att göra, jag kallar honom skithäst för mot dom bästa är han just en skithäst.. sen har jag motiverat emot Torvald så många gånger bl.a här så tycker inte jag ska behöva säga samma sak gång efter gång..
Ha en bra dag!
Answer to: "Jag tycker inte Torvald har i högsta eliten att göra, jag kallar honom sk"
|
V 7, TORVALD PALEMA
|
 null
Märklig skithäst hörru....fyra fast han inte var bra för dagen.
Skulle inte bli förvånad om du har Lugdunum som favve häst och tycker den ska vara med istället.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-12 00:11:54
|
Became a member:
Forum posts:
|
Opal Viking.
Oplacerad i Olympiatravet.
Oplacerad i Finlandia Ajo.
Oplacerad i Oslo Grand Prix.
När ska folk förstå?
|
|
Reply
|
|
Jimson
|
Posted: 2008-05-12 15:58:15   null
Märklig skithäst hörru....fyra fast han inte var bra för dagen.
Skulle inte bli förvånad om du har Lugdunum som favve häst och tycker den ska vara med istället.
Answer to: "null
Märklig skithäst hörru....fyra fast han inte va"
|
Became a member: 2008-03-26
Forum posts: 1023
V 3, EXPLOIT CAF
|
Jo han var fyra men vilka hästar var han före? det var ganska klent motstånd förutom dom tre första så han hamna väl ungefär där han borde..
För övrigt är inte Lugdunum min "favve" häst
|
|
Reply
|
|
1
2
[ 3
]
|