[ 1
]
|
|
Posted: 2008-04-22 16:48:44
|
Became a member:
Forum posts:
|
En mycket bra avelshingst är nu till försäljning till ett lågt pris!!!!!No horse found
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-22 16:56:41 En mycket bra avelshingst är nu till försäljning till ett lågt pris!!!!! No horse found
Answer to: "En mycket bra avelshingst är nu till försäljning till ett lågt pris!!!!"
|
Became a member:
Forum posts:
|
haha lågt?
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2008-04-22 20:32:28 haha lågt?
Answer to: "haha lågt?"
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
|
Inte lika lågt som Glocalnet...he he.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-24 21:15:37 En mycket bra avelshingst är nu till försäljning till ett lågt pris!!!!! No horse found
Answer to: "En mycket bra avelshingst är nu till försäljning till ett lågt pris!!!!"
|
Became a member:
Forum posts:
|
fuskare
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-24 23:00:45 fuskare
Answer to: "fuskare "
|
Became a member:
Forum posts:
|
jepp klart misstänkt
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-24 23:03:53
|
Became a member:
Forum posts:
|
en avelshingst som visat att han kan springa och dragit in minst 7x50k på aveln iår? inte så konstigt att nån vill betala lite
lite lite sp men man kan ju inte alltid få allt.
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2008-04-25 08:50:38 en avelshingst som visat att han kan springa och dragit in minst 7x50k på aveln iår? inte så konstigt att nån vill betala lite
lite lite sp men man kan ju inte alltid få allt.
Answer to: "en avelshingst som visat att han kan springa och dragit in minst 7x50k på "
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
|
Knappast fusk då det trots allt handlar om en avelshingst och är väl inget jätteöverpris enligt mig. Betydligt sömre hästar som går för dom pengarna.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-25 14:11:11 Knappast fusk då det trots allt handlar om en avelshingst och är väl inget jätteöverpris enligt mig. Betydligt sömre hästar som går för dom pengarna.
Answer to: "Knappast fusk då det trots allt handlar om en avelshingst och är väl ing"
|
Became a member:
Forum posts:
|
ja.. men en som varit inloggad i 5 min som går och bjuder på JUST den.. och en nybörjare vet väl inte att det var en avelshingst ens isåfall?
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2008-04-25 14:14:50
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
|
troligen lika mycket fusk som alla jäkla nissar som avlar med din Vont, kakan.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-25 14:17:07
|
Became a member:
Forum posts:
|
kakan ser fuskare överallt. så rädd för konkurans behöver du nog inte vara.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-25 14:50:21 troligen lika mycket fusk som alla jäkla nissar som avlar med din Vont, kakan.
Answer to: "troligen lika mycket fusk som alla jäkla nissar som avlar med din Vont, ka"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Vad?, jag tvingar absolut ingen det är upp till dom själva.
jaja.. låt alla fuskare gå "fria".. har slutat maila eriksson då det inte händer ett jäkla dugg rent ut sakt..
för 2 veckor sedan var det en som köpte en med 1,1 i medel för 1,5 mille.. jag "rapporterade" och inget har hänt..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-25 16:42:02
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ja kan då säga att jag har ingen anning vem som köpt min häst och det är väll inge fel på priset då han är en avelshingst
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-25 17:34:41 Ja kan då säga att jag har ingen anning vem som köpt min häst och det är väll inge fel på priset då han är en avelshingst
Answer to: "Ja kan dÃ¥ säga att jag har ingen anning vem som köpt min häst och det Ã"
|
Became a member:
Forum posts:
|
okej, kanske misstag av mig då! ..
ursäkta mig ifall jag "dömde ut dig" ursäkta!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-26 01:45:43 Edited(2): 2008-04-26 01:47:13
|
Became a member:
Forum posts:
|
Kakan, en del har kompisar som börjar lira vet du..
Kan få ett och annat matnyttigt tips på köpvärda hästar då. Går inte bara att kolla på inloggningstid. Jag har polare som börjat lira, och det första vi gjort är att kolla hästbörsen och tagit en liten kort "intensivkurs" i köpvärt och icke köpvärt
DÅ kan det ligga ett bud efter 3 minuter om något köpvärt ligger på förstasidan. Inget konstigt med det...
bra att du har koll, men tagga ner lite
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-26 09:50:52 Kakan, en del har kompisar som börjar lira vet du..
Kan få ett och annat matnyttigt tips på köpvärda hästar då. Går inte bara att kolla på inloggningstid. Jag har polare som börjat lira, och det första vi gjort är att kolla hästbörsen och tagit en liten kort "intensivkurs" i köpvärt och icke köpvärt
DÅ kan det ligga ett bud efter 3 minuter om något köpvärt ligger på förstasidan. Inget konstigt med det...
bra att du har koll, men tagga ner lite
Answer to: "Kakan, en del har kompisar som börjar lira vet du..
Kan få ett och ann"
|
Became a member:
Forum posts:
|
haha
|
|
Reply
|
|
[ 1