[ 1
]
|
samuraj1
|
Posted: 2007-09-21 19:20:41
|
Became a member: 2007-07-05
Forum posts: 189
|
Om jag stryker en häst från ett lopp är det någon tid som jag ej får anmäla hästen på eller går det att anmäla direkt? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-09-21 20:11:18
|
Became a member:
Forum posts:
|
Går att anmäla direkt vad jag vet
En taktik för att inte släppa fram sämre hästar precis under en är ju att anmäla till storloppen och sen stryka, förutom i loppen man vill starta!
Alltså ytterligare en "bugg" som saboterar enormt i spelet! Konstigt man tröttnar *skratt*
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-09-21 21:54:03  Går att anmäla direkt vad jag vet
En taktik för att inte släppa fram sämre hästar precis under en är ju att anmäla till storloppen och sen stryka, förutom i loppen man vill starta!
Alltså ytterligare en "bugg" som saboterar enormt i spelet! Konstigt man tröttnar *skratt*
Answer to: "Går att anmäla direkt vad jag vet ;)
En taktik för att inte släppa f"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Härlig positivism i dina senaste inlägg..
Vi har gjort spelet helt utan budget och betald tid, allt är gjort på "fritid". Ändå ägnat över tre år på att få fram ett så verkligt travspel som möjligt för oss travintresserade.
Har du tröttnat är det bara att sluta spela.
Hellre det än detta ständiga klagande..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-09-22 00:34:59
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jag har varit inne på det tidigare och föreslagit att om man kommmer med i ett lopp så blir det automatiskt anmälningsstopp i tre-fyra dagar. Och jag förstår klagandet. Det är väl inte så svårt att fixa eller?
Och det är ju bara en positiv ändring.
Larsson, Jag förstår att det kan låta som klaganden hela tiden, vi har blivit tillfrågade om vår åsikt, och mycket sker. Men inte alltid på det som kanske verkar mest relevant. Det är trots allt ni två som fattar besluten men kanske inte alltid dem bästa 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-09-22 12:12:12  Jag har varit inne på det tidigare och föreslagit att om man kommmer med i ett lopp så blir det automatiskt anmälningsstopp i tre-fyra dagar. Och jag förstår klagandet. Det är väl inte så svårt att fixa eller?
Och det är ju bara en positiv ändring.
Larsson, Jag förstår att det kan låta som klaganden hela tiden, vi har blivit tillfrågade om vår åsikt, och mycket sker. Men inte alltid på det som kanske verkar mest relevant. Det är trots allt ni två som fattar besluten men kanske inte alltid dem bästa 
Answer to: "Jag har varit inne på det tidigare och föreslagit att om man kommmer med "
|
Became a member:
Forum posts:
|
Den ändringen vore ingen positiv ändring, speciellt inte nu inför etapp två då det kommer gå att starta tätare, vilket förhoppningsvis ska ge mer action till spelet (med snabbare åldring osv).
Vi har inte tolkat någonting som klagning, det är därför vi har detta forum - för att vi vill att ni medlemmar ska vara med att bestämma och tycka till, men när användare är direkt negativa i sina flesta inlägg och har tröttnat på spelet så behöver man inte spela mer..
Kör hårt inför slutspurten och ladda inför etapp två! 
|
|
Reply
|
|
jonssson
|
Posted: 2007-09-22 16:44:20
|
Became a member: 2007-09-15
Forum posts: 81
|
När börjar etapp 2?
|
|
Reply
|
|
Eriksson
|
Posted: 2007-09-22 16:51:51  När börjar etapp 2?
Answer to: "När börjar etapp 2?"
|
Became a member: 2007-02-02
Forum posts: 12238
|
2007-10-01 kl 00:00
/Eriksson
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-09-24 00:03:06
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jag hoppas att hästarna blir friska då så inte skadade hästar i dag drabbas extra hårt......
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-09-24 10:24:03
|
Became a member:
Forum posts:
|
Håller med om att det är mycket tråkig klang i vissa av inläggen.
Förslag är en sak men man kan ju skriva i en mer positiv klang
Jag tycker då att Larsson och Eriksson gör ett bra jobb och jag längtar till den nya säsongen för att få se allt det nya. 
|
|
Reply
|
|
Eriksson
|
Posted: 2007-09-24 10:32:33  Håller med om att det är mycket tråkig klang i vissa av inläggen.
Förslag är en sak men man kan ju skriva i en mer positiv klang
Jag tycker då att Larsson och Eriksson gör ett bra jobb och jag längtar till den nya säsongen för att få se allt det nya. 
Answer to: "Håller med om att det är mycket tråkig klang i vissa av inläggen.
För"
|
Became a member: 2007-02-02
Forum posts: 12238
|
Det gör vi oxå 
|
|
Reply
|
|
[ 1