Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> TravSpelet -> Allmänt -> Inga Lopp?

Diskutera allt som rör Travspelet. Ingen reklam för hästar som ligger ute till försäljning eller reklam för avelshingstar är tillåten i denna delen av forumet.
Username

Password

1   [ 2 ]  
Author Message
Posted: 2008-04-11 15:15:38

Became a member: 
Forum posts:
Bara att börja kriga nu då Soberano! Loppen är uppe...TJOHO!!!

och det var tydligen "sjukfrånvaro" typ...Nijo skrev i en annan tråd att Eriksson brutit nyckelbenet.

Tur att vi mest oroat oss och inte börjat gnälla för mycket.

Eriksson , om du nu läser igenom den här trådens så får vi väl "önska"...Krya på dig
Reply
Soberano Posted: 2008-04-11 16:18:30 Answer to: "Bara att börja kriga nu då Soberano! Loppen är uppe...TJOHO!!! :D"

Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
Jihaa. Nu jävlar ska det anmälas! I alla lopp! Skönt att höra att det fanns en förklaring och jag hoppas jag var för hård i nån av trådarna då jag vart lite sur ett tag

Krya på dig Eriksson!
Reply
Posted: 2008-04-11 16:57:30 Answer to: "Jihaa. Nu jävlar ska det anmälas! I alla lopp! Skönt att höra att det f"

Became a member: 
Forum posts:
fan,2 hästar i provlopp på söndag
2 på auktion och 1 som är 2 år

med andra ord inga lopp förrän tidigast på fredag eller lördag(första bronsförsöket för Unir Mon Voyage)borde väl komma med på 93 p
Reply
Soberano Posted: 2008-04-11 16:59:14 Answer to: "fan,2 hästar i provlopp på söndag 2 på auktion och 1 som är 2 år :"

Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
Kör defensivt i provloppen så kan du ju starta igen på tisdag-onsdag utan problem.
Reply
Posted: 2008-04-11 17:49:20 Answer to: "Kör defensivt i provloppen så kan du ju starta igen på tisdag-onsdag uta"

Became a member: 
Forum posts:
i och för sig,du har en poäng där
kanske skulle låta Waving Lovebraker starta på tisdag
hade ev tänkt försökt fått med henne i järnförsöket på lördag men det är ju inte så jävla akut förstås kommer en ny månad snart
Reply
Posted: 2008-04-11 17:53:36 Answer to: "i och för sig,du har en poäng där kanske skulle låta Waving Lovebraker"

Became a member: 
Forum posts:
köp en häst av mig så länge. jag har två till salu.
Reply
Post removed Posted: 2008-04-11 18:05:35   Answer to: "köp en häst av mig så länge. jag har två till salu.:)"
Posted: 2008-04-11 18:06:40 Answer to: "köp en häst av mig så länge. jag har två till salu.:)"

Became a member: 
Forum posts:
avvaktar med utbyggnad.
spar nog det till nästa etap,måste spar ihop lite pengar så man inte blir black på byggkostnad o hästköp
Reply
1   [ 2 ]