[ 1
]
|
|
Posted: 2008-04-05 20:31:34
|
Became a member:
Forum posts:
|
Nu är äntligen Pefect fighter tillgänglig för avel trode inte jag skulle hinna första veckan med att plocka in 60 000 men det gjorde han genom att vinna silverkvalet.
Han har väldigt bra egenskaper och han tränar rikigt rikigt bra på alla egenskaper och vad jag har hört ifrån ledningen så är det en stor egenskap för aveln om dom tränar fort så detta kan vara nästa STORA avelhingst.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-05 20:42:17  Nu är äntligen Pefect fighter tillgänglig för avel trode inte jag skulle hinna första veckan med att plocka in 60 000 men det gjorde han genom att vinna silverkvalet.
Han har väldigt bra egenskaper och han tränar rikigt rikigt bra på alla egenskaper och vad jag har hört ifrån ledningen så är det en stor egenskap för aveln om dom tränar fort så detta kan vara nästa STORA avelhingst.
Answer to: "Nu är äntligen Pefect fighter tillgänglig för avel trode inte jag skull"
|
Became a member:
Forum posts:
|
riktigt bra häst som kan vara något för derbyt...
haha, han har endå fått stryk av min "mirakel häst" right here right now.. 
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2008-04-06 00:54:13
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
|
haha, eller inte,,,,finns ju garanterat hästar som tränar mycket bättre som giant warrior och RHRN, reverse,,,,,dem suger ändå som avelshingstar.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-06 02:47:12
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ska du göra REKLAM så var vänligt och POSTA PÅ HÄSTBÖRSEN
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-06 07:09:11
|
Became a member:
Forum posts:
|
hehe han har väl vunnit mot han med eller=) så 1-1 sen vet ju alla hur detta spelet fungerar.
Sen har dom sagt att det är en stor del att dom tränar bra för att dom ska bli bra avelshingstar och han tränar rikigt riktigt bra på alla egenskaper.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-06 11:07:44  haha, eller inte,,,,finns ju garanterat hästar som tränar mycket bättre som giant warrior och RHRN, reverse,,,,,dem suger ändå som avelshingstar.
Answer to: "haha, eller inte,,,,finns ju garanterat hästar som tränar mycket bättre "
|
Became a member:
Forum posts:
|
haha nja..
|
|
Reply
|
|
[ 1
]