[ 1
]
|
B_Good
|
Posted: 2008-03-12 18:20:36
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
|
Då jag skiftar mina tränare o skötare på hästarna hade det varit jävligt skönt att på "Personal"-sidan kunnat se med vilken häst de jobbar med för tillfälle. Istället för att som det är nu behöva bläddra igenom alla 10hästarna i jakt på tränare X..
Man vill ju hålla koll på dem lata jävlarna att de inte sitter o sover pånån halmbal nånstans
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2008-03-12 18:39:15  Då jag skiftar mina tränare o skötare på hästarna hade det varit jävligt skönt att på "Personal"-sidan kunnat se med vilken häst de jobbar med för tillfälle. Istället för att som det är nu behöva bläddra igenom alla 10hästarna i jakt på tränare X..
Man vill ju hålla koll på dem lata jävlarna att de inte sitter o sover pånån halmbal nånstans
Answer to: "Då jag skiftar mina tränare o skötare på hästarna hade det varit jävl"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
|
Håller med helt och fullt! Har också funderat på detta och det borde vara ett enkelt ingrepp att fixa. Kanske man tom skulle kunna utveckla personalsidan så att du där kan skifta häst/tränare?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-12 20:32:48  Då jag skiftar mina tränare o skötare på hästarna hade det varit jävligt skönt att på "Personal"-sidan kunnat se med vilken häst de jobbar med för tillfälle. Istället för att som det är nu behöva bläddra igenom alla 10hästarna i jakt på tränare X..
Answer to: "Då jag skiftar mina tränare o skötare på hästarna hade det varit jävl"
|
Became a member:
Forum posts:
|
hahaha..
ja men vet.. dom kanske sitter där och tar med sig hästtransporten och sticker.... med dina hästar..
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2008-03-13 20:51:55  Håller med helt och fullt! Har också funderat på detta och det borde vara ett enkelt ingrepp att fixa. Kanske man tom skulle kunna utveckla personalsidan så att du där kan skifta häst/tränare?
Answer to: "Håller med helt och fullt! Har också funderat på detta och det borde var"
|
|
Ännu bättre..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-14 10:58:19
|
Became a member:
Forum posts:
|
B_Good>>> mycket bra idè
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-14 11:04:57
|
Became a member:
Forum posts:
|
Att kunna se var tränarna jobbar VORE bra. Kanske till och med ändra lite. Nån borde maila eriksson. pax inte
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-14 16:04:57
|
Became a member:
Forum posts:
|
Borde kunna se OM tränarna jobbar. Kostar mig en förmögenhet i lön varje månad. Egentligen tror jag dom bara går runt och pillar varandra i.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-17 18:45:16 Edited(7): 2008-03-17 18:59:59
|
Became a member:
Forum posts:
|
Mina stallpöjkar krängde hästarna utan att jag visste om det. Ärligt, bara 4 kvar i stallet nu. Måste ändå ge dom lite "cred" för en brilljant business-idé;
Dom får typ x antal hundratusen svart i fickan för varje häst som dom kränger iväg, och sedan får de på köpet betydligt mindre arbetsbörda....
9 tränare på 4 kusar...snacka om semesterläge.
Dom skyllde på att det var tomtefar som kommit om natten och kidnappat dom små liven för han behövde extrahjälp till släden. Behövde visst några strejkbrytare för att Rudolf tagit ut renarna i mass-strejk. Nå´t trams om att han vägrade låta sina bröder dra släden ända till Afrika...För dåligt med snö, Renar ska ha snö, för varmt, renar ska ha MINST minus 7 grader enligt arbetsmiljölagen.... och allt vad det var...
Gick på det på dom 4 första...skrev brev till nordpolen för att protestera och hela paketet... Det enda jag fick var en kontaktannons från tomtemor hon ville jag skulle vidarebefodra till aftonbladet och "finn en vän". (Skicka annonsen vidare , men behöll dom smarrigaste fotona själv...Va fasen ! En underbar fyllig kvinna i röd spets utsträckt på en isbjörnsfäll är inte o leka med)
Men från Tomtefar....Inte ett svar!
Se´n helt plötsligt ser man ett målfoto från kriteriet med en trebent stackare som stapplar i mål som etta med fradgan hängandes likt ett paket sockervadd från överläppen.
Såg inge vidare ut...men Ändå...det var nå´t i det där fotot som väckte nå´t inom mig. En tanke, en känsla, några trippelsalkovs i hjärtmuskeln...Jomen visst, det var han... 3-bent , ful...och ....alldeles alldeles underbar.
Dom hade krängt min kära Right here Right now utanför gränserna...till vårt västra grannland.
Blir till att skriva ett ursäktande brev till Tomtefar. Det är nog lugnt. Vet däremot inte hur tomtemor ska förklara vad hon ska ner till Elitloppet och göra....speciellt med ett rött raff-set i resväskan
Angående tränarna:
Nu vet jag...o nu j-r ska det bli straffkommendering !
Jag ska köpa in ett helt koppel folkilskna 3-åringar och sedan ska mina små stalledrängar få slita uta bara helsike. Kavla upp ärmera pöjkar. Som jag sagt till tomtemor ;
Nu jävlar , Nu ska det bli en elitloppsvinnare !
(PS : B_Good - jag vet att detta blev lite off topic men jag tycker också din idé är alldeles lysande! )
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2008-03-18 01:14:19
|
|
HAHA!! Headhunters från travspelet news borde kontakta dig snarast!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-18 22:12:45
|
Became a member:
Forum posts:
|
hehe...
Tror bara jag är tredjealternativ....Benny Haag och Micke Nybrink ligger visst hästlängder före
Hörde för övrigt att Travspelet News fundera på att starta en betaltjänst. Svanstedt var visst tilltänkt som produktutvecklare 
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2008-03-19 03:43:53  hehe...
Tror bara jag är tredjealternativ....Benny Haag och Micke Nybrink ligger visst hästlängder före
Hörde för övrigt att Travspelet News fundera på att starta en betaltjänst. Svanstedt var visst tilltänkt som produktutvecklare 
Answer to: "hehe...
Tror bara jag är tredjealternativ....Benny Haag och Micke Nybri"
|
|
Ring 071-U R N ASS.. Eller nåt? 
|
|
Reply
|
|
Eriksson
|
Posted: 2008-03-19 14:28:10
|
Became a member: 2007-02-02
Forum posts: 12238
|
Kan nog lägga in det till helgen, bra idé.
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2008-04-02 02:08:03  Kan nog lägga in det till helgen, bra idé.
Answer to: "Kan nog lägga in det till helgen, bra idé."
|
|
Efter evinnerligt blankettifyllande o ändlösa timmar i telefon med facket har fortfarande ingenting hänt. Mina drängar drar fortfarande benen efter sig o man har ingen aning om vem som jobbar med vad o varför.
ADMIN?? (bumpar tråden lite bara ifall detta hade glömts bort)
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-03 08:45:26
|
Became a member:
Forum posts:
|
wee! tack eriksson! Men det verkar som tränarna står kvar på pansionerade hästar. En av mina tränare är listad 3 gånger nu.
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|