| 1
[ 2
]
|
|
viktor15
|
Posted: 2026-02-24 11:51:56  Alla kan vara enig om att mest troligt så kommer det inte bli en förändring i spelet och som Hampus skriver det är ingen som tvingar dig till att spela.
Gillar du inte att det inte utvecklas??
Så skapa ett nytt spel själv? kan inte koda? Nej då måste du ju sätta dig in i det först och så kan du skapa ett nytt spel som passar dig eller till er som önskar mer framgång i spelet. Men det kräver ju en del från dig och det engagemanget är det inte alla som har så då kanske du borde tänka över själv att okej då får jag acceptera spelet så som det är i dag.
Det är väldigt lätt och sitta i forumet och gnälla över saker och ting men om du själv inte är villig till att skapa en ny sida och lägga ner den jobben som krävs för det så kan man ju inte gnälla över admin heller för att han håller liv i spelet och ser till att sidan lever till trots att hans intresse för spelet inte är där och det är i alla fall jag tacksam för.
Personligen är jag bara tacksam för att TZ finns och jag har absolutt inga problem med å spela detta spelet som det är i dag.
Man behöver vara engagerad för å spela det och vi alla har våra upp och ner perioder. Det är ju ingen garanti för att nya funktioner hade gett fler spelare för detta är ett tidskrävande spel och människor idag önskar att saker ska gå fort.
Jag hade bytt namn på alla mina hästar om jag hade kunnat men bor i Norge tyvärr så det sms funktionen finns helt enkelt inte.
Answer to: "Alla kan vara enig om att mest troligt så kommer det inte bli en förändr"
|
Became a member: 2015-02-21
Forum posts: 87
|
Jag håller med Briljant, såklart de finns saker man vill utveckla här men jag är också nöjd med att ha ett spel där man skriver lite med kompisar och spelar för att de är kul. Jag vill gärna att Zonen stannar kvar. Tids nog så kanske nån av er är nog smart att med hjälp av Ai skapa ert eget spel som vi kan hoppa över till om de blir lyckat. Men tänker man efter så är Zonen ett ganska kul spel sen finns de såklart små detaljer som förstör lite med dem får man leva med tyvärr.
|
|
Reply
|
|
|
Narkissos1
|
Posted: 2026-02-24 14:03:29
|
Became a member: 2016-01-06
Forum posts: 176
|
Ser att många är tacksamma för att zonen finns, absolut förstår jag det. Men ser ni inte att zonen tappar intresse? Färre stall, fortsätter spelet i den här takten så inom 2 år är det nog max 50 stall kvar. Och ännu fler lopp där det är för få hästar eller fält med 4-5 hästar och detta beror på ledarskapet här.
|
|
Reply
|
|
|
hampusenglund90
|
Posted: 2026-02-24 14:15:07  Ser att många är tacksamma för att zonen finns, absolut förstår jag det. Men ser ni inte att zonen tappar intresse? Färre stall, fortsätter spelet i den här takten så inom 2 år är det nog max 50 stall kvar. Och ännu fler lopp där det är för få hästar eller fält med 4-5 hästar och detta beror på ledarskapet här.
Answer to: "Ser att många är tacksamma för att zonen finns, absolut förstår jag de"
|
Became a member: 2015-05-15
Forum posts: 753
|
Jag förstår oron.
Ska det dock ner till 50 stall på 2 år så får det var extremt stort tapp jämfört med senaste 3 års perioden då det skiljer 12 stall om infon i början av inlägget stämmer.
|
|
Reply
|
|
|
lillsyrran
|
Posted: 2026-02-24 15:18:13  Ser att många är tacksamma för att zonen finns, absolut förstår jag det. Men ser ni inte att zonen tappar intresse? Färre stall, fortsätter spelet i den här takten så inom 2 år är det nog max 50 stall kvar. Och ännu fler lopp där det är för få hästar eller fält med 4-5 hästar och detta beror på ledarskapet här.
Answer to: "Ser att många är tacksamma för att zonen finns, absolut förstår jag de"
|
Became a member: 2011-09-22
Forum posts: 851
|
Jo jag ser och förstår problemet, snart blir vi bara några envisa användare kvar.
Jag vet bara inte hur man ska lösa det på ett vettigt sätt mtp inaktiviteten hos Ericsson.
|
|
Reply
|
|
|
Narkissos1
|
Posted: 2026-02-24 17:39:38  Ser att många är tacksamma för att zonen finns, absolut förstår jag det. Men ser ni inte att zonen tappar intresse? Färre stall, fortsätter spelet i den här takten så inom 2 år är det nog max 50 stall kvar. Och ännu fler lopp där det är för få hästar eller fält med 4-5 hästar och detta beror på ledarskapet här.
|
Became a member: 2016-01-06
Forum posts: 176
|
Får ändå känslan att det är fler än mig som tänker den tanken att ge upp.
|
|
Reply
|
|
|
Briljant
|
Posted: 2026-02-24 20:07:06
|
Became a member: 2017-01-26
Forum posts: 133
|
Kommer nog inte tappa så många spelare över tiden för det kommer till tider nya som sakta men säkert tar sig upp på topp listorna och det är riktigt kul och se nya namn på tex topp 20. Finns flera som jag inte sett tidigare på väg upp.
Det är orimligt att tänka att det är under 100 stall om 2 år vi har idag 49 stall som ligger på över miljonen inkört på denna etappen. Jag är inte en av dom stallen jag ligger under och jag är av och på med aktivitet i mitt stall . Har i perioder varit mycket på jobbet = flera etapper på is men loggat in då och då.
Stora stall har försvunnit ja men det är då det kommer nya stora stall till.
|
|
Reply
|
|
| 1
[ 2
]
|