Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> TravSpelet -> Allmänt -> Märkliga prestationer

Diskutera allt som rör Travspelet. Ingen reklam för hästar som ligger ute till försäljning eller reklam för avelshingstar är tillåten i denna delen av forumet.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
Viktorii Posted: 2025-10-22 19:22:54
57
FRacing
Eskilstuna

Became a member: 2024-10-30
Forum posts: 10
En liten fundering!

Sedan jag införskaffade ett flygplan till stallet tycker jag hästarnas prestationer har varit betydligt sämre, är det någon som vet om det kan bero på turbulent flygning eller kanske rent av att dom är höjdrädda?
Annars funderar jag på om surfandet som blir när frugan är borta kan medföra virus och så även in i stallet?!

Märker att dom som toppar ligan i spelet inte behöver speciellt märkvärdiga hästar för vinna en del av dessa storlopp så ni kanske har någon annan take på det hela?!
Reply
viktor15 Posted: 2025-10-24 02:24:54 Answer to: "En liten fundering! Sedan jag införskaffade ett flygplan till stallet t"
321
Trottning AB
Boden

Became a member: 2015-02-21
Forum posts: 83
Det sjuka är att jag tänkt på exakt samma sak. Sen jag skaffa flygplan så har mina hästars prestationer varit katastrof, har sjukt fint material i stallet med nollspurtare o höga värden. Men aldrig kunnat slå mig in då mina hästar kommer sist i alla lopp och sen vinner vart 5e. Riktigt trött på de kanske ska testa köpa mig en Hästbuss
Reply
Solisen Posted: 2025-10-24 10:26:35
108
Stall Marsun
Axevalla

Became a member: 2024-07-10
Forum posts: 9
Ta det lugnt med skinnbanjon pojkar så ska ni se att det vänder snart!
Köp ny dator,flytta långt bort,ny ip-adress,vpn och inkognitoläge på webben.
Elloskataloger finns säkert undangömda sedan barndomen,bara att leta fram och hoppas det fortfarande går att bläddra i bladen
Reply
OttoB Posted: 2025-10-24 10:37:36 Answer to: "Ta det lugnt med skinnbanjon pojkar så ska ni se att det vänder snart! K"

Became a member: 2013-01-04
Forum posts: 393
Hahahaha!
Reply
[ 1 ]