[ 1
]
|
montana
|
Posted: 2025-10-04 09:51:35
|
Became a member: 2008-11-13
Forum posts: 108
|
Han som tog hand om att vara chef över kuskuppdateringar känns för tillfället inte asengagerad...
De som kan nå admin och påtala att det numera framgent bara är tre banor som håller i söndagstävlingar hoppas jag redan pingat detta.
Samt informerat till oss vanliga dödliga kring den statusen.
Samma med att händelseutvecklingsfunktionen ballat ur.
Med mera.
Sorry, söker inte konflikt eller jidder denna gång.
Konstaterar bara märkligheten i sakers natur.
|
|
Reply
|
|
hampusenglund90
|
Posted: 2025-10-04 11:35:08  Han som tog hand om att vara chef över kuskuppdateringar känns för tillfället inte asengagerad...
De som kan nå admin och påtala att det numera framgent bara är tre banor som håller i söndagstävlingar hoppas jag redan pingat detta.
Samt informerat till oss vanliga dödliga kring den statusen.
Samma med att händelseutvecklingsfunktionen ballat ur.
Med mera.
Sorry, söker inte konflikt eller jidder denna gång.
Konstaterar bara märkligheten i sakers natur.
Answer to: "Han som tog hand om att vara chef över kuskuppdateringar känns för tillf"
|
Became a member: 2015-05-15
Forum posts: 568
|
Det stämmer att jag dragit ner på kuskuppdateringarna då jag gjort extremt mycket tidigare och ej finns överdrivet mycket mer att göra än att göra småändringar hela tiden. Sen de gånger jag frågat om vad andra användare har haft för förslag så har de varit väldigt få om ens något.
Tar kontakt angående detta om söndagarna på en gång.
|
|
Reply
|
|
montana
|
Posted: 2025-10-04 12:22:50  Det stämmer att jag dragit ner på kuskuppdateringarna då jag gjort extremt mycket tidigare och ej finns överdrivet mycket mer att göra än att göra småändringar hela tiden. Sen de gånger jag frågat om vad andra användare har haft för förslag så har de varit väldigt få om ens något.
Tar kontakt angående detta om söndagarna på en gång.
Answer to: "Det stämmer att jag dragit ner på kuskuppdateringarna då jag gjort extre"
|
Became a member: 2008-11-13
Forum posts: 108
|
Varför kör liksom ens Erik Adielsson fortfarande i spelet?
För att du är homokär i honom?
|
|
Reply
|
|
hampusenglund90
|
Posted: 2025-10-04 13:10:47  Varför kör liksom ens Erik Adielsson fortfarande i spelet?
För att du är homokär i honom?
Answer to: "Varför kör liksom ens Erik Adielsson fortfarande i spelet?
För att du Ã"
|
|
Kolla fakta först innan du anklagar. Han är pensionerad sen lång tid tillbaka
|
|
Reply
|
|
styxon
|
Posted: 2025-10-07 10:00:16
|
Became a member: 2008-12-09
Forum posts: 100
|
Apropå kuskar finns det alldeles för många i spelet. De med låga värden väljer man ju aldrig ändå (de hade varit intressanta i spelet om det hade funnits lärlingslopp) men som det är nu så vill jag bara att de tas bort. Det räcker om det finns 20-25 kuskar till varje bana.
|
|
Reply
|
|
hampusenglund90
|
Posted: 2025-10-07 20:49:17  Apropå kuskar finns det alldeles för många i spelet. De med låga värden väljer man ju aldrig ändå (de hade varit intressanta i spelet om det hade funnits lärlingslopp) men som det är nu så vill jag bara att de tas bort. Det räcker om det finns 20-25 kuskar till varje bana.
Answer to: "Apropå kuskar finns det alldeles för många i spelet. De med låga värde"
|
|
Intressant tanke. Men när det enbart fanns så få kuskar till t.ex. V7 så var det väldigt många som klagade på det inte fanns tillräckligt många bra (formen varierar)
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|