[ 1
]
|
Travzonen
|
Posted: 2008-03-29 06:05:07
|
|
V65-5 | Södra Järvas lopp - Stolopp 1:A PRIS 50 000 kr 2140 A 1. SUITZIN Andersson Mats 2. DIALECT AF PRINFO Andersson Mikael J 3. CHARLOTTE MCKINNEY Göstasson Anders 4. CHARLOCK TWISTER Berglöf Johan 5. HARMONY CHAP Laursen Jens 6. PE BOT Johansson Per 7. RAPA NUI Berglöf Erik 8. CARBONATE Persson Glenn H 9. S.J.´S CAMERA Ã…defors Peter 10. TURBO TYSON Svanstedt Ã…ke 11. GARIMA TOP SPIN Sjunnesson Jörgen 12. NIKITA RHODE Goop Björn
Turordning: 9-6-11-8-5-1-3-7-10-2-4-12
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-30 10:43:57
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, PE BOT
|
rätt bra lopp men SVÅRT...
Wind Velocity - har ju en tendens att galoppera vilket hon gjorde senast... och blev då slagen av Nikita Rhode....Bobtail är ett grymt bra sto men som ska köras lite snällt idag, kan vinna endå?...min vinnare är nog endå Mrs Meyer Landsky som jag tror kommer tokladdas till spets och sedan ser jag inget hot om nu inte Wind Velocity gått felfritt..... Vad kan örjan hitta på?
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2008-03-30 10:48:46  rätt bra lopp men SVÅRT...
Wind Velocity - har ju en tendens att galoppera vilket hon gjorde senast... och blev då slagen av Nikita Rhode.... Bobtail är ett grymt bra sto men som ska köras lite snällt idag, kan vinna endå?...min vinnare är nog endå Mrs Meyer Landsky som jag tror kommer tokladdas till spets och sedan ser jag inget hot om nu inte Wind Velocity gått felfritt..... Vad kan örjan hitta på?
Answer to: "rätt bra lopp men SVÅRT...
Wind Velocity - har ju en tendens at"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
V 6, PE BOT
|
Har en tendens att galoppera? 4 galopper på 15 starter är kanske lite över medel men jag tycker inte det är överdrivet mycket. Jag tror hon vinner detta oavsett lopp! Dagens säkraste och är inte ens favorit i nuläget.
Bobtail som årsdebuterar och möter äldre ston för första gången jobbas bort.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-30 10:50:04  Har en tendens att galoppera? 4 galopper på 15 starter är kanske lite över medel men jag tycker inte det är överdrivet mycket. Jag tror hon vinner detta oavsett lopp! Dagens säkraste och är inte ens favorit i nuläget.
Bobtail som årsdebuterar och möter äldre ston för första gången jobbas bort.
Answer to: "Har en tendens att galoppera? 4 galopper på 15 starter är kanske lite öv"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, PE BOT
|
javisst men, wind velocity ser lite knepig ut när hon travar.. går hon iväg så är det toppchans.
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2008-03-30 10:52:39  javisst men, wind velocity ser lite knepig ut när hon travar.. går hon iväg så är det toppchans.
Answer to: "javisst men, wind velocity ser lite knepig ut när hon travar.. går hon iv"
|
V 6, PE BOT
|
Må så vara. Vad kan SISTA med ett lopp i kroppen och perfekt läge? Var ju bara slagen av snackisen MR BIG STEP i comebacken. 4% på den just nu!
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2008-03-30 10:57:53  Må så vara. Vad kan SISTA med ett lopp i kroppen och perfekt läge? Var ju bara slagen av snackisen MR BIG STEP i comebacken. 4% på den just nu!
Answer to: "Må så vara. Vad kan SISTA med ett lopp i kroppen och perfekt läge"
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
V 6, PE BOT
|
Fin häst men kanske är ett par hästar här för bra. 6-9 bl.a och jag tror Jorma trycker sig till ledningen här, sen är nog loppet över. Bobtail får väl ett snällare upplägg då det gäller årsdebut. Och 8-11 har fått taskiga lägen, så det bäddar för Kontio tycker jag. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-30 10:59:54  Fin häst men kanske är ett par hästar här för bra. 6-9 bl.a och jag tror Jorma trycker sig till ledningen här, sen är nog loppet över. Bobtail får väl ett snällare upplägg då det gäller årsdebut. Och 8-11 har fått taskiga lägen, så det bäddar för Kontio tycker jag. 
Answer to: "Fin häst men kanske är ett par hästar här för bra. 6-9 bl.a och jag tr"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, PE BOT
|
okej ni övertalade mig.... hon vinner 
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2008-03-30 10:59:57
|
V 6, PE BOT
|
Men innan galoppen sist så hade den 4 raka, är lite flegmatisk i travet men så farligt är det inte....han får låta den trava in sig lite först sen är det öppen gata. 
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2008-03-30 11:00:27
|
V 6, PE BOT
|
Stenklar...  
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2008-03-30 11:05:12  Men innan galoppen sist så hade den 4 raka, är lite flegmatisk i travet men så farligt är det inte....han får låta den trava in sig lite först sen är det öppen gata. 
Answer to: "Men innan galoppen sist så hade den 4 raka, är lite flegmatisk i travet m"
|
V 6, PE BOT
|
Tror också WIND VELOCITY vinner och att hon inte är favorit är väl högst märkligt. Timo har ju oerhört höga tankar om henne och detta bör hon ta hem.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-30 11:06:52  Tror också WIND VELOCITY vinner och att hon inte är favorit är väl högst märkligt. Timo har ju oerhört höga tankar om henne och detta bör hon ta hem.
Answer to: "Tror ocksÃ¥ WIND VELOCITY vinner och att hon inte är favorit är vÃ"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, PE BOT
|
hon lär väl klättra upp i stoeliten...  .... ojj jäklar INTE ENS FAVORIT! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-30 11:17:45  Tror också WIND VELOCITY vinner och att hon inte är favorit är väl högst märkligt. Timo har ju oerhört höga tankar om henne och detta bör hon ta hem.
Answer to: "Tror ocksÃ¥ WIND VELOCITY vinner och att hon inte är favorit är vÃ"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, PE BOT
|
 har riktigt fin form och känns mycket bra. Hon är riktigt startsnabb och även om några andra är det också laddar jag tufft för ledningen. Jag tycker det är min bästa segerchans och hon ska räknas tidigt. Barfota runtom och norskt även här.
så säger classe om ymers amber.
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2008-03-30 11:25:26   har riktigt fin form och känns mycket bra. Hon är riktigt startsnabb och även om några andra är det också laddar jag tufft för ledningen. Jag tycker det är min bästa segerchans och hon ska räknas tidigt. Barfota runtom och norskt även här.
så säger classe om ymers amber.
Answer to: "har riktigt fin form och känns mycket bra. Hon är riktigt startsna"
|
V 6, PE BOT
|
Jag prata med Stefan som är son till farsan Arkeus som deläger Ymers men han sa att han inte brydde sig så mycket och att det är stabben som håller på. Bra info va? 
Men formen skulle vara bra och Ymers gillar spets, sen Iffy i DD 1 har haft svårt på Valla, den vann ju sist nu så formen är god och Erik har ju kört den förut. Stig H har ju haft den i träning förut, och det var ju Ymers oxå. 
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2008-03-30 11:35:23
|
V 6, PE BOT
|
En rak dubbel 6-4 blir det 50kr ser spelbar ut. 
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|