[ 1
]
|
Yermac
|
Posted: 2021-01-17 12:34:00
|
Became a member: 2011-04-03
Forum posts: 2048
|
Vill bara uppmärksamma alla om att hampusenglund90 håller på och lägger till nya kuskar med 9 i form utan att logga detta för oss andra - känns klart oseriöst.
Har försökt snacka med honom via pm, men det är ju lite som att snacka med en ladugårdsvägg eller något.
Han bedyrar dock att han inte kommer fuska - vilket han helt klart öppnat upp för i och med att han håller oss oinformerade om de ändringar han gör.
Jag tycker att det är pajasverksamhet som pågår. Jag menar, varför inte öppet logga ändringar man gör?
|
|
Reply
|
|
hampusenglund90
|
Posted: 2021-01-17 13:04:21  Vill bara uppmärksamma alla om att hampusenglund90 håller på och lägger till nya kuskar med 9 i form utan att logga detta för oss andra - känns klart oseriöst.
Har försökt snacka med honom via pm, men det är ju lite som att snacka med en ladugårdsvägg eller något.
Han bedyrar dock att han inte kommer fuska - vilket han helt klart öppnat upp för i och med att han håller oss oinformerade om de ändringar han gör.
Jag tycker att det är pajasverksamhet som pågår. Jag menar, varför inte öppet logga ändringar man gör?
Answer to: "Vill bara uppmärksamma alla om att hampusenglund90 håller på och lägger"
|
Became a member: 2015-05-15
Forum posts: 556
|
1: Jag har ej lagt upp en ända kusk med 9 i form.
2: Även jag har ett liv utanför TZ vilket gör att jag oftast gör en del ändringar innan revisionen kommer upp för att spara tid.
3: Du snackar ej du anklagar mig fortfarande för fusk för att du ej köper att andra ser på avling på ett helt annat sätt än vad du själv gör.
4: Jag har som sagt inga problem med att lägga upp vilka kuskar jag lagt in utan jag brukar samla allt jag gjort och sen lägga upp i varje månadsskifte.
5: Vad jag vet skrev jag även till dig att jag skulle lägga upp det med en gång vilket även står i vår konversation och vilket jag även har gjort.
Vill du se det som oseriöst får det stå för dig men här ovanför har du verkligheten!!
|
|
Reply
|
|
felicia
|
Posted: 2021-01-17 14:02:04
|
Became a member: 2014-01-01
Forum posts: 207
|
Tråkigt att se dessa påhopp och nedsättande tillmälen ta fart igen. Snälla Yermac ge dej detta tillför inget annat än dålig stämning. Såvitt jag kan se angående de tillagda kuskarna har ingen hittills haft nån uppsittning och är synliga för alla i kuskvalet.
Så låt oss slippa pajkastning på forumet då jag och flera med mej nog kan tycka att herr Englund gör ett bra jobb för TZ.
|
|
Reply
|
|
Narkissos1
|
Posted: 2021-01-17 14:25:57 Edited(1): 2021-01-17 14:28:32
|
Became a member: 2016-01-06
Forum posts: 150
|
Håller med Felicia här och du Yermec är helt ute och cyklar. Känns inte som nån grund alls för dessa påståenden och vi ska nog alla uppskatta vad han faktiskt försöker göra här.
Vad gör lixom du för att förbättra det här spelet? Inte ett skit.
Travspelet news är iallafall nånting som ger detta dinosaurie spel ett litet lyft.
För lets face it, same old same shit, Englund försöker väcka det lite litegranna faktiskt, ge han lite cred istället.
Jag hade ett ämne nyligen om 2-åringar och jag inser att aldrig nåt mer kommer hända här, så jag kommer köra mina sista kullar nu och kommer förmodligen inte avla nåt mer, inte ändra några namn och om några säsonger avsluta det här spelet.
För jag är trött på ägaren till spelet och människor som du Yermec som tydligen gillar att leva kvar i stenåldern utan några som helst förändringar, för när dom väl kommer så klagas det.
I´m done.
|
|
Reply
|
|
Yermac
|
Posted: 2021-01-17 14:31:20  Håller med Felicia här och du Yermec är helt ute och cyklar här. Känns inte som nån grund alls för dessa påståenden och vi ska nog alla uppskatta vad han faktiskt försöker göra här.
Vad gör lixom du för att förbättra det här spelet? Inte ett skit.
Travspelet news är iallafall nånting som ger detta dinosaurie spel ett litet lyft.
För lets face it, same old same shit, Englund försöker väcka det lite litegranna faktiskt, ge han lite cred istället.
Jag hade ett ämne nyligen om 2-åringar och jag inser att aldrig nåt mer kommer hända här, så jag kommer köra mina sista kullar nu och kommer förmodligen inte avla nåt mer, inte ändra några namn och om några säsonger avsluta det här spelet.
För jag är trött på ägaren till spelet och människor som du Yermec som tydligen gillar att leva kvar i stenåldern utan några som helst förändringar, för när dom väl kommer så klagas det.
I´m done.
Answer to: "Håller med Felicia här och du Yermec är helt ute och cyklar här. Känns"
|
|
Vad jag gör?
Ett exempel taget på uppstuds är väl att jag lagt till ungefär 200 kuskar. Vet du inte vad du pratar om så kanske du skall vara tyst.
Vet du ens vad du skriver?
|
|
Reply
|
|
Narkissos1
|
Posted: 2021-01-17 14:35:22 Edited(1): 2021-01-17 14:42:05  Vad jag gör?
Ett exempel taget på uppstuds är väl att jag lagt till ungefär 200 kuskar. Vet du inte vad du pratar om så kanske du skall vara tyst.
Vet du ens vad du skriver?
Answer to: "Vad jag gör?
Ett exempel taget på uppstuds är väl att jag lagt till "
|
|
Det jag vet är att du skriver en jävla massa skit, och till en person som inte förtjänar det.
Och jag kommer inte vara tyst när du i praktiken kallar han för pajas och för att vara blåst, för det är väl det man är om man anses vara en ladugårdsvägg?
|
|
Reply
|
|
Yermac
|
Posted: 2021-01-17 14:54:03  Det jag vet är att du skriver en jävla massa skit, och till en person som inte förtjänar det.
Answer to: "Det jag vet är att du skriver en jävla massa skit, och till en person som"
|
|
Okej. Whatever, känns det som.
Ha det gott! Hej då!
|
|
Reply
|
|
Poffpuff
|
Posted: 2021-01-17 14:54:21
|
Became a member: 2013-08-14
Forum posts: 1613
|
Skärp er och tagga ner, tack.
Yermac har gjort oerhört mycket för det är spelet och forumet, inte minst genom att uppdatera nya kuskar.
Eftersom Yermac tappade sugen och tackade för sig (eller?) har Hampus tagit över. Gott så. Då måste ju han också få arbeta på sitt sätt, eftersom det är ett ideellt arbete kan man knappast ställa krav på sekundsnabba uppdateringar där allting redovisas i realtid.
Det bästa vore förstås om det gick att dela på arbetsbördan och att man kunde arbeta tillsammans. Nu verkar det ju vara minst sagt lite kinkigt med den biten. Men om man har frånsagt sig ansvaret kan man inte heller komma och begära att allt ska skötas på exakt det sätt man själv vill. Om alla börjar rycka och slita i allt så blir det ju pannkaka av alltihop till slut.
Det gäller även förslaget från Narkissos1 om tvååringar. Det är jättebra med nya idéer och förslag som utvecklar spelet, men det funkar ju inte heller att bara införa saker direkt utan eftertanke bara för att någon har slängt fram en idé.
Vi måste helt enkelt kunna bete oss som vuxna människor och visa respekt för att alla försöker utveckla spelet för att skapa en bättre och roligare upplevelse. I den bästa av världar hade spelledningen varit mer närvarande, men nu är det som det är och då får vi göra det bästa av den situationen. Försök att vara konstruktiva och bidra gärna för att bygga upp i stället för att riva ner.
|
|
Reply
|
|
Andyh99
|
Posted: 2021-01-17 14:55:20
|
Became a member: 2011-12-01
Forum posts: 334
|
Dagisnivå!
|
|
Reply
|
|
Narkissos1
|
Posted: 2021-01-17 15:04:46 Edited(1): 2021-01-17 15:05:23
|
|
Visst, jag släpper det. Men jag gillar inte när det klankas ner på folk som faktiskt gör nån nytta här.
Om det är dagisnivå så får det vara det.
Men mr Yermac, vi släpper det. Simma lugnt.
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|