1
[ 2
]
|
hampusenglund90
|
Posted: 2020-10-19 00:47:08  Min invändning: Pujol borde vänta med sänkning till den ej är uttagen i storlopp. Annars fint engagemang.
 Zonen rör i alla fall upp känslor.
Answer to: "Min invändning: Pujol borde vänta med sänkning till den ej är uttagen i"
|
Became a member: 2015-05-15
Forum posts: 556
|
Har nyss haft en konversation med OttoB angående detta och kom fram till samma sak de andra ändringarna jag gjorde med höjningar kan jag ej se påverkar fair play överhuvudtaget då inte en enda person hade de i lopp..
|
|
Reply
|
|
OttoB
|
Posted: 2020-10-20 01:09:09
|
Became a member: 2013-01-04
Forum posts: 390
|
Märker att ingen annan skriver eller gör sin röst här i tråden så jag tänkte passa på när ordet är fritt.
Jag har förstått att det här är ett känsligt ämne för er som är inblandade och jag vet att ni båda lägger ner väldigt mycket tid och engagemang här på zonen. Säkert mycket mer än väldigt många andra. Jag personligen tycker det är skitskoj med alla grejer som är påväg att hända med nyheter i spelet tex ändring av loppschemat osv. Det är inte så många som orkar med och dona med nya saker till spelet så när jag hörde att Hampus skulle fixa och trixa med ny kuskar/uppdatering av skickligheten osv på våra Topp50 kuskar som man kan använda de större loppet blev jag väldigt nöjd. Mitt mål är att försöka få med så många hästar jag kan i dom stora loppen om chans finns, därför kändes det inte allt annat än rätt att kuskarna skulle behövas en uppdatering då många av de större kuskarna för dagen fattades i den listan. Några av dom med allra högst skill hade även lagt körspöet på hyllan.
Så när denna uppdateringen var fixad igår kväll så märker jag att förändringen blivit borttagen av en konstig anledning. Mycket trist då jag tycker det är bättre man uppmanar förändring och uppdatering av spelet än att motarbeta den. Det är ju för spelets bästa och alla användares skull detta görs och inget annat.
Det känns även som att det blivit en onödig hetsig stämning i denna tråden i forumet och jag tycker att det borde gå och lösa detta problem på ett enkelt sätt så jag hoppas Admin löser detta på bästa sätt för alla oss spelares bästa. För att göra det väldigt enkelt skulle en omröstning vara en bra lösning tycker jag.
/Stall Superior
|
|
Reply
|
|
felicia
|
Posted: 2020-10-20 17:00:24
|
Became a member: 2014-01-01
Forum posts: 207
|
Tycker att "Hampa" visar ett bra driv och vill föra spelet framåt med bra uppdateringar och ideer.
Håller med Otto i det han skriver fullt ut, tråkigt om käbbel ska ställa allt upp och ner.
|
|
Reply
|
|
hampusenglund90
|
Posted: 2020-10-21 09:28:10
|
Became a member: 2015-05-15
Forum posts: 556
|
Jag tackar för de fina orden men så länge Yermac kan gå in och ändra det han tycker är fel som jag gjort så ser jag ingen mening att ens försöka igen utan lika bra att vänta 1 månad på nästa höjning så "bossen" får precis som han vill, han kommer ändå bara ändra tillbaka så det passar vad han tycker ...
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
|