Det Àr vÀl mest grupp 2 lopp V75 som skulle vara bra med fler kuskar, typ om man kan fÄ till sÄ att de som alltid kör pÄ de banorna som V7 Àr pÄ Àr tillgÀngliga precis som med vardagslopp typ, i övrigt tycker jag det Àr fullt tillrÀckligt i bÄde vardagslopp och Grupp1 lopp
Det Àr vÀl mest grupp 2 lopp V75 som skulle vara bra med fler kuskar, typ om man kan fÄ till sÄ att de som alltid kör pÄ de banorna som V7 Àr pÄ Àr tillgÀngliga precis som med vardagslopp typ, i övrigt tycker jag det Àr fullt tillrÀckligt i bÄde vardagslopp och Grupp1 lopp
Jag har fixat sÄ att de 50 bÀsta kuskarna Àr tillgÀngliga för fler av de större loppen istÀllet för det vanliga utbudet av hemmakuskar och kuskar i nÀrheten.
Den logiken funkade inte riktigt som det skulle innan.
Jag har fixat sÄ att de 50 bÀsta kuskarna Àr tillgÀngliga för fler av de större loppen istÀllet för det vanliga utbudet av hemmakuskar och kuskar i nÀrheten.
Den logiken funkade inte riktigt som det skulle innan.
Kan förtydliga att de 50 bÀsta kuskarna ska finnas tillgÀngliga för alla storlopp.
- Guld/Silver/Brons
- Grand League
- World Throphy Cup
- Grupp 1
- à rgÄngslopp
Efter lite efterforskning sÄ ser det ut som att kuskarna för GSB tas ut nÀr loppen skapas. De kuskar som har det som hemmabana + de 25 andra bÀsta kuskarna inom samma land som Àr bÀst just dÄ.
Behöver vi öka detta eller Àr det tillrÀckligt.
Efter lite efterforskning sÄ ser det ut som att kuskarna för GSB tas ut nÀr loppen skapas. De kuskar som har det som hemmabana + de 25 andra bÀsta kuskarna inom samma land som Àr bÀst just dÄ.
Efter lite efterforskning sÄ ser det ut som att kuskarna för GSB tas ut nÀr loppen skapas. De kuskar som har det som hemmabana + de 25 andra bÀsta kuskarna inom samma land som Àr bÀst just dÄ. Behöver vi öka detta eller Àr det tillrÀckligt.
Kanske att det ska vara alla kuskar som kör pÄ banan + 25 bÀsta.