Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> Tips & Spel -> V75 -> Svanstedts tips, gratis!

Diskutera omgångens V75:a. De nya startlistorna läggs vanligtvis in på måndags morgonen. Endast trådar som rör V75 är tillåtna i detta forum.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
Posted: 2008-03-29 00:28:47 Edited(1): 2008-03-29 00:29:10

Became a member: 
Forum posts:
Reply
Posted: 2008-03-29 01:35:25

Became a member: 
Forum posts:
Finns på StallRosa också...
Reply
Posted: 2008-03-29 09:42:00

Became a member: 
Forum posts:
Najs att det går att hitta tipsen gratis. Fjolligt att man ska betala för så lite kommentarer om varje häst. Är iaf min åsikt.
Reply
Soberano Posted: 2008-03-29 09:50:59 Answer to: "Najs att det går att hitta tipsen gratis. Fjolligt att man ska betala för"

Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
Alla har vi olika åsikter men fjolligt av exempelvis aftonbladet att du ska betala för deras skittips genom att vara plusmedlem för tips som dom förväntar sig få gratis.....
Reply
Posted: 2008-03-29 09:52:49 Answer to: "Alla har vi olika åsikter men fjolligt av exempelvis aftonbladet att du sk"

Became a member: 
Forum posts:

Alla har vi olika åsikter men fjolligt av exempelvis aftonbladet att du ska betala för deras skittips genom att vara plusmedlem för tips som dom förväntar sig få gratis.....

Jag tycker att deras kuskintervjuer är ytterst kvalitativa. Klart bättre än alla andra kuskintervjuer. Sedan har man varit plusmedlem så pass länge nu att jag nu slipper betala . Däremot håller jag med om att Miljonklubben är trams.
Reply
Posted: 2008-03-29 09:57:28 Answer to: "Alla har vi olika åsikter men fjolligt av exempelvis aftonbladet at"

Became a member: 
Forum posts:
nja.. brukar kolla lite på miljonklubbens tips inte helt trams...
Reply
Soberano Posted: 2008-03-29 09:58:57 Answer to: "Alla har vi olika åsikter men fjolligt av exempelvis aftonbladet at"

Deras kuskintervjuer är väl exakt samma som alla andra? Borde vara iaf om dom nu inte skriver annorlunda än vad tränarna/kuskarna har sagt.

Sen så har jag för mig att Stig H uttryckte sig negativt angående Åkes betaltjänst, för att samtidigt få betalt av Aftonbladet för sina tips och uttalanden angående stallets hästar (tror knappast han gör det gratis,gäller även Ludde som också uttalade sig negativt i saken) Dubbelmoral eller rent hyckleri?
Reply
Posted: 2008-03-29 10:08:08 Answer to: "Deras kuskintervjuer är väl exakt samma som alla andra? Borde vara iaf om"

Became a member: 
Forum posts:

Deras kuskintervjuer är väl exakt samma som alla andra? Borde vara iaf om dom nu inte skriver annorlunda än vad tränarna/kuskarna har sagt.

Sen så har jag för mig att Stig H uttryckte sig negativt angående Åkes betaltjänst, för att samtidigt få betalt av Aftonbladet för sina tips och uttalanden angående stallets hästar (tror knappast han gör det gratis,gäller även Ludde som också uttalade sig negativt i saken) Dubbelmoral eller rent hyckleri?

Det är just det som är lite klurigt och intressant. Tränarna ändrar sina uttalanden i olika intervjuer. Det kan vara så att de upptäckt något nytt under ett jobb, eller så kan det helt enkelt vara så att kuskarna nu läst på loppet desto mer. Därför är det bra att läsa så mycket kuskintervjuer som möjligt, anser jag iaf.

Stig-H uttryckte sig negativt om Åkes betaltjänst, ja, liksom Ludde också har gjort. Både dessa skriver för Aftonbladet och får pengar för det. Tycka vad man vill, men att bli antagen att skriva för en tidning och få pengar för det är lite annorlunda än att starta upp en egen betaltjänst, kan iaf jag tycka. När de skriver måste det åtminstone vara kvalitativt, även fast det tyvärr ofta inte är det. Dessutom är de öppna för annan media också. Travronden kostar ju också pengar, ska vi börja kritisera alla tidningar som tar betalt för uppgifter från tränarna nu? Det är trots allt ett jobb att ringa runt till alla tränare och höra vad de har att säga om sina hästar.
Reply
Soberano Posted: 2008-03-29 10:15:44 Answer to: "Deras kuskintervjuer är väl exakt samma som alla andra? Borde vara"

Hur många gånger har Ludde bojkottat ronden för att dom råkar skriva något negativt om honom? Antar att det finns inskrivet i hans avtal med Aftonbladet att allt osm skrivs om honom i tidningen ska vara positivt...
Vet inte vad jag ville ha sagt men jag tyckte bara det kändes ganska lågt att såga Åke i samma spalt som du själv har betalt för att skriva. Vore en sak om tipsen och deras uttalanden om hästarnas chanser låg ute med dom andra men som det är nu känns det klart fel....
Reply
Posted: 2008-03-29 12:04:51

Became a member: 
Forum posts:
Heja Svanstedt! Hellre en direktlinje til trænaren, fri från tolkningar av travjournalister.
Reply
[ 1 ]