Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> TravSpelet -> Tips & Ideér -> Inget ämne

Saknar du något i spelet eller är det något som kan förbättras? Tveka inte, skriv ner dina förslag här så kanske de blir verklighet. Bra ideér belönas.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
Posted: 2008-03-27 20:04:51

Became a member: 
Forum posts:
Jag skulle tycka att det vore roligt att ha kallblod, men då måste man som i verkliga livet ha lopp för kallblod.

Det skulle vara roligt för att loppen inte bara har varmblod, men om det blir av så vet jag i alla fall att jag har näste Järvsjöfaks
Reply
Posted: 2008-03-27 20:07:10 Answer to: "Jag skulle tycka att det vore roligt att ha kallblod, men då måste man so"

Became a member: 
Forum posts:
detta förslaget har varit uppe ett antal gånger och röstats ner.. tycker det räcker med galopper.
Reply
Posted: 2008-03-27 20:47:39

Became a member: 
Forum posts:
Nu kmr det igen med kallblod var för det förut men nu nä tack
Reply
Posted: 2008-03-29 01:03:54 Edited(1): 2008-03-29 01:04:23

Became a member: 
Forum posts:
Kallblod...Oooh vad kuligt !

Kan vi inte lägga till kaninracing med när vi ändå är igång ? Dom "hoppar" ungefär lika ofta i varje fall...

Sorry Gustav, men som sagt ...redan uppe o nedröstat ett antal gånger.

Kul att se ännu en aktiv medlem med idéer ändå !

pax för lille skutt
Reply
Posted: 2008-03-29 07:57:49

Became a member: 
Forum posts:
Fattar inte vad det är som skulle vara roligare med kallblod. Enda skillnaden skulle bli att det i resultatlistan står 10-15 sekunder sämre tider, och som sagts ovan extra många galopper. Kanske att de har lustiga namn som Spiltagubben, Bodbäckspålle eller Korvbläsen.

Eller att på loppbilderna så borde hästarna se lite knubbigare ut...? Men då tycker jag vi kör elefantrace istället. Med jättelånga snablar som släpar i banan. Och istället för kuskar kunde vi ha Ku Klux Klan-medlemmar som ryttare med höga strutar på huvudet. Det skulle se roligt ut . Som sagt, bra med förslag och idéer, men kallblod....nej.
Reply
Posted: 2008-03-29 08:57:42 Answer to: "Fattar inte vad det är som skulle vara roligare med kallblod. Enda skillna"

Became a member: 
Forum posts:
Hade varit lättare med målfoto med Elefant race p.g.a snablen
Reply
[ 1 ]