[ 1
]
|
lillsyrran
|
Posted: 2020-01-05 22:05:37
|
Became a member: 2011-09-22
Forum posts: 815
|
När vi nu ändå pratar namn så kan vi väl nämna de roligaste namnen vi sett eller haft?
Jag måste säga att Brilliants Myspysfjanteri ligger bra till hos mig. Bland de egna hästarna är nog Inkas after you Sir den med fyndigast namn. Han föddes med 0-0-0-0 på de blå värdena och han levde upp till namnet som är snott efter en IRL-travhäst. Mina vana trogen fick han starta hela treårsperioden men han hade inte ens löphuvud så han pensionerades sedan. 
|
|
Reply
|
|
OttoB
|
Posted: 2020-01-06 11:51:10  När vi nu ändå pratar namn så kan vi väl nämna de roligaste namnen vi sett eller haft?
Jag måste säga att Brilliants Myspysfjanteri ligger bra till hos mig. Bland de egna hästarna är nog Inkas after you Sir den med fyndigast namn. Han föddes med 0-0-0-0 på de blå värdena och han levde upp till namnet som är snott efter en IRL-travhäst. Mina vana trogen fick han starta hela treårsperioden men han hade inte ens löphuvud så han pensionerades sedan. 
Answer to: "När vi nu ändå pratar namn så kan vi väl nämna de roligaste namnen vi"
|
Became a member: 2013-01-04
Forum posts: 390
|
Det överlägset roligaste jag sett är nog Nesslas Dick Big. Jävlad vad jag garvade när jag läste det första gången  Tvåa på listan är nog Korvryttaren, en medelmåttig söndagslöpare som Stall Heistheman hade för många etapper sedan. 
|
|
Reply
|
|
Briljant
|
Posted: 2020-01-06 16:22:28
|
Became a member: 2017-01-26
Forum posts: 124
|
Myspysfjanteri, Piska Litetill och Fylle angst är väl de tre namnen som jag gillar allra bäst men fick mig ett riktigt gott skratt nu när jag läste denna tråden har missat Nesslas Dick Big 
|
|
Reply
|
|
Gerrard
|
Posted: 2020-01-07 20:48:02  Det överlägset roligaste jag sett är nog Nesslas Dick Big. Jävlad vad jag garvade när jag läste det första gången  Tvåa på listan är nog Korvryttaren, en medelmåttig söndagslöpare som Stall Heistheman hade för många etapper sedan. 
Answer to: "Det överlägset roligaste jag sett är nog Nesslas Dick Big. Jävlad vad j"
|
Became a member: 2015-12-29
Forum posts: 678
|
Nesslas Dig Bick heter hästen. Tror inte att Dick Big hade blivit godkänt
Finns många spännande namn. Den Mörkhyade gillar jag - enbart därför att det är en vit häst som heter det.
Cykeltjuven känns påhittigt och trevligt.
Suck At Training Rebel är ett annat spännande namn....
|
|
Reply
|
|
lillsyrran
|
Posted: 2020-01-07 20:58:36  Nesslas Dig Bick heter hästen. Tror inte att Dick Big hade blivit godkänt
Finns många spännande namn. Den Mörkhyade gillar jag - enbart därför att det är en vit häst som heter det.
Cykeltjuven känns påhittigt och trevligt.
Suck At Training Rebel är ett annat spännande namn....
Answer to: "Nesslas Dig Bick heter hästen. Tror inte att Dick Big hade blivit godkänt"
|
|
Haha, min hjärna autokorrigerar Dig Bick till Big Dick! 
|
|
Reply
|
|
Gerrard
|
Posted: 2020-01-09 12:24:42  Haha, min hjärna autokorrigerar Dig Bick till Big Dick! 
Answer to: "Haha, min hjärna autokorrigerar Dig Bick till Big Dick! :D"
|
Became a member: 2015-12-29
Forum posts: 678
|
Är ganska övertygad över att det är baktanken med just det namnet....
|
|
Reply
|
|
lillsyrran
|
Posted: 2020-01-09 17:13:08  Är ganska övertygad över att det är baktanken med just det namnet....
Answer to: "Är ganska övertygad över att det är baktanken med just det namnet...."
|
|
Ja, såklart!
|
|
Reply
|
|
[ 1
]