Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> TravSpelet -> Allmänt -> vad gäller för block mellan konton?

Diskutera allt som rör Travspelet. Ingen reklam för hästar som ligger ute till försäljning eller reklam för avelshingstar är tillåten i denna delen av forumet.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
pos59 Posted: 2019-07-28 19:28:36
189
stall hadegött
Åby

Became a member: 2014-05-19
Forum posts: 67
varit hos en kompis som också spelar här. hur länge sitter konto blocken mellan våra konto i? kompisen hade wifi som jag blev uppkopplad mot. så det sket sig direkt tydligen. den borde ha släppt nu efter en vecka tycker jag. den kan väl iaf inte sitta i för all framtid. de skulle ju betyda att man inte kan hälsa på folk som spelar här och använda samma lina. mycke svårt att hitta info om detta och eriksson e post adress i regler/hjälp är tydligen inte i bruk längre. fick iaf tillbaka mailet som jag skicka till den adressen.
tacksam för svar!
Reply
eminil5 Posted: 2019-07-28 19:34:13
153
Nilssons
Rättvik

Became a member: 2014-11-15
Forum posts: 60
Aldrig hört talas om en block mellan några.
Enda som man inte kan göra om man har suttit på samma nät är att man kan ej köpa häst av varandra.
Reply
pos59 Posted: 2019-07-28 19:52:32
189
stall hadegött
Åby

Became a member: 2014-05-19
Forum posts: 67
försökte avela med kompisen hingst o de gick inte. fick upp detta: Budet är inte tillåtet!

Du kan inte lägga bud på en häst som tillhör en användare som varit inloggad på samma dator som dig.

vi har inte kunnat buda mot varandra på marknaden.

att den blir block när man sitter på samma lina är helt ok och bör vara så. men blocken måste ju rimligtvis släppa nån gång. andra spel har alltid mellan 24h o 1 vecka. undrar vad som gäller här.
Reply
Gerrard Posted: 2019-07-28 20:05:21 Answer to: "försökte avela med kompisen hingst o de gick inte. fick upp detta: Budet "
426
Stall Ameste
Jägersro

Became a member: 2015-12-29
Forum posts: 678
Har bara varit med om detta en gång. Då kunde jag som bor i Malmö ej buda på en häst vars ägare bodde i Stockholm. Ingen av oss hade lämnat våra representive områden på ett bra tag isf.....0
Reply
[ 1 ]