Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> TravSpelet -> Allmänt -> En helt sjuk bugg!

Diskutera allt som rör Travspelet. Ingen reklam för hästar som ligger ute till försäljning eller reklam för avelshingstar är tillåten i denna delen av forumet.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
emilia Posted: 2018-01-01 09:42:44
953
Stall Kvarngärdet
Örebro

Became a member: 2014-10-05
Forum posts: 82
Hur snabb hjälp kan man räkna med efter att ha mailat admin? Stallet är i panik...

Ca 3 min efter midnatt loggade jag med stor förväntan in, minuterna då mina föl äntligen blev 3-åringar var här (Aveln är prickfri med datum osv) Jag gick in på fölen i tur och ordning och de "slog om" till 3-åringar allt eftersom och jag började att anmäla till lopp men helt plötsligt så har jag fyra stycken 4-ÅRINGAR av de föl som precis fyllde 3 och kan därmed inte anmäla dem. Vad fan?!
Reply
backagard Posted: 2018-01-01 11:47:44 Answer to: "Hur snabb hjälp kan man räkna med efter att ha mailat admin? Stallet är "

Became a member: 2015-03-29
Forum posts: 496
Jag har själv aldrig vågat avla före träningen är ”klar” med risk för just detta. Men jag såg att vissa slog över och andra inte - inte ok.
Reply
Briljant Posted: 2018-01-01 13:02:49
406
Brilliant
Drammen

Became a member: 2017-01-26
Forum posts: 124
Tråkigt när det blir så men som Backagard säger så hade jag aldrig vågat avla precis vid midnatt utan väntat ett par minuter minst eller det bästa alternativet å vänta tills träningen är klar. För jag vet inte om du märkt det men ibland är det som förseningar när ett lopp ska gå 20.00 men så går det först ett par minuter senare tror även det gäller aveln tyvärr. Vet tyvärr inte om du får någon hjälp av Eriksson då han inte är speciellt aktiv om dagen. Surt är det ju helt klart :/
Reply
Eriksson Posted: 2018-01-04 23:50:14 Answer to: "Hur snabb hjälp kan man räkna med efter att ha mailat admin? Stallet är "

Became a member: 2007-02-02
Forum posts: 12238
Hej Emilia. Detta verkar ju helt klart vara en bugg. Jag ska se om det går att göra något åt det så att det inte händer nästa säsong.

/Andreas
Reply
[ 1 ]