[ 1
]
|
dujorha
|
Posted: 2017-02-08 20:59:56 Edited(5): 2017-02-08 21:19:30
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Rätt o spika Joppen....men fan inte o gardera 1 o 2 avd....där hade ja kunnat gå hur kort som helst..puh....! Fast ja har tagit bort Björns storfavo....o de är väl för vågat..! Men Björns i 4:de klara ja inte trots gardering på många....Jösses så svårt de va....! Hade både Jormas...o Paals....skit också...! 9:an fick loppet i 5:te...tog bort favon där också...tja inte mycket o göra åt Björns i 4:de...surt...!
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2017-02-08 21:25:34 Edited(8): 2017-02-08 21:59:16
|
|
Då får ja se om ja är helt ute o med o ta bort Björn....! De var de....överlägset av Malkin....hårt tempo....men stilen är lite sådär...! Björns kväll förstås...! Paus nu för att Gojorna ska prata upp dubbeln så mycket som möjligt....! De vart överraskande....i först dubbeln....o Gojan pratar med VR Gojor....sicket påfund...av Skrapis....! Då gör finnen bort sig i sista...fan ryck inte....ska va så djävla svårt....!! Mållinjen ligger inte i början av upploppet...sjukt va dåligt en del kör...! Skräpkväll...!
|
|
Reply
|
|
saab2000
|
Posted: 2017-02-09 15:59:09 Då får ja se om ja är helt ute o med o ta bort Björn....!
Answer to: "Då får ja se om ja är helt ute o med o ta bort Björn....!:("
|
Became a member: 2008-12-27
Forum posts: 39
|
Japp, man kunde inlett med 2-3 spikar, trav är alltid lätt i efterhand... själv hade jag spelat finnen i sista, men direkt man såg oddsen innan loppet förstod man ju att Örjan skulle vinna ... kanske bara nåt jag inbillat mig, men jag tycker mig märkt att kusk som kör en storfavorit ganska ofta vinner med en skräll i loppet innan, typ som Goop igår... kanske kan va nåt mentalt... well, är säkert helt snett ute med den betraktelsen ... gäller ju att hamna rätt på det - något som sker alldeles för sällan. Appropå Goop så är han visst nere o kör i Paris idag ... snabba ryck på den kanten!
Nya tag.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2017-02-09 16:53:37 Edited(3): 2017-02-09 17:00:05 Japp, man kunde inlett med 2-3 spikar, trav är alltid lätt i efterhand... själv hade jag spelat finnen i sista, men direkt man såg oddsen innan loppet förstod man ju att Örjan skulle vinna ... kanske bara nåt jag inbillat mig, men jag tycker mig märkt att kusk som kör en storfavorit ganska ofta vinner med en skräll i loppet innan, typ som Goop igår... kanske kan va nåt mentalt... well, är säkert helt snett ute med den betraktelsen ... gäller ju att hamna rätt på det - något som sker alldeles för sällan. Appropå Goop så är han visst nere o kör i Paris idag ... snabba ryck på den kanten!
Nya tag.
Answer to: "Japp, man kunde inlett med 2-3 spikar, trav är alltid lätt i efterhand..."
|
|
Ja spikar i början helt klart.....nu fick han släpa helt regelvidrigt i första o sedan körde tjejen som en dåre...i sista så spelade ja också finnen...som gör misstaget o rycka....Kenneth drog upp åt Örjan o så vart de som vanligt på Valla...Örjan vet var mållinjen befinner sig...! Mentalt är de nog på de viset att självförtroendet stiger i takt med framgången....min idé med Joppen som spik i kallisloppet byggde lite på de....dels hade hästen gått bra i loppet innan o dels vann Joppen ett lopp tidigare på kvällen...! Nya tag till lördagen blir de ja...!
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|