[ 1
]
|
Gerrard
|
Posted: 2017-01-18 00:21:30
|
Became a member: 2015-12-29
Forum posts: 678
|
När vi ändå är inte och utför massa småpill förnyat förbättra spelet har jag ett förslag.
När man är på hästsidan och skall välja tränare, i listan syns namn samt antalet stjärnor. Skulle man inte kunna lägga till specialitet? Så slipper man bläddra mellan sidorna för att ha koll så hästarna som tränar intervall har intervalltränare etc.
|
|
Reply
|
|
Eriksson
|
Posted: 2017-01-18 20:49:16  När vi ändå är inte och utför massa småpill förnyat förbättra spelet har jag ett förslag.
När man är på hästsidan och skall välja tränare, i listan syns namn samt antalet stjärnor. Skulle man inte kunna lägga till specialitet? Så slipper man bläddra mellan sidorna för att ha koll så hästarna som tränar intervall har intervalltränare etc.
Answer to: "När vi ändå är inte och utför massa småpill förnyat förbättra spel"
|
Became a member: 2007-02-02
Forum posts: 12238
|
Fixat, passade även på att byta till en snyggare stjärna.
|
|
Reply
|
|
saab2000
|
Posted: 2017-01-19 00:26:24  Fixat, passade även på att byta till en snyggare stjärna.
Answer to: "Fixat, passade även på att byta till en snyggare stjärna."
|
Became a member: 2008-12-27
Forum posts: 39
|
Snyggt fixat.
V&P spel , just nu går det ju att spela 1 kr på alla högoddsare och på så sätt med begränsad insats tjäna rätt mkt pengar i spelet (även om det är extremt tidsödande att lägga dessa spel manuellt).
Förslag/Alt
*Begränsa antal spel från samma stall i ett o samma lopp (löser väl bara problemet delvis)
* Höj lägsta insatsen från 1 till typ 50-100kr (bästa lösningen?)
* Ta bort v/p spelen helt och hållet.
|
|
Reply
|
|
Poffpuff
|
Posted: 2017-01-19 02:23:58  Snyggt fixat.
V&P spel , just nu går det ju att spela 1 kr på alla högoddsare och på så sätt med begränsad insats tjäna rätt mkt pengar i spelet (även om det är extremt tidsödande att lägga dessa spel manuellt).
Förslag/Alt
*Begränsa antal spel från samma stall i ett o samma lopp (löser väl bara problemet delvis)
* Höj lägsta insatsen från 1 till typ 50-100kr (bästa lösningen?)
* Ta bort v/p spelen helt och hållet.
Answer to: "Snyggt fixat.
V&P spel , just nu går det ju att spela 1 kr på alla h"
|
Became a member: 2013-08-14
Forum posts: 1613
|
Varför är detta ens ett problem?
|
|
Reply
|
|
Kusken
|
Posted: 2017-01-20 13:04:47
|
Became a member: 2013-05-13
Forum posts: 55
|
Hur gör man för att välja tränare? Det enda jag vet att man kan välja är kusk.
Tränare anställer man ju och sätter den inriktning man vill ha.
Något annat känner jag inte till. Men lär mig gärna hur man gör.
|
|
Reply
|
|
Gerrard
|
Posted: 2017-01-28 21:14:09  Hur gör man för att välja tränare? Det enda jag vet att man kan välja är kusk.
Tränare anställer man ju och sätter den inriktning man vill ha.
Något annat känner jag inte till. Men lär mig gärna hur man gör.
Answer to: "Hur gör man för att välja tränare? Det enda jag vet att man kan välja "
|
Became a member: 2015-12-29
Forum posts: 678
|
På hästaidan väljer man vilken tränare och skötare som har hand om respektive häst. En tränare kan bara träna en häst per dag, samma gäller skötare
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|