[ 1
]
|
Cherry
|
Posted: 2016-01-26 22:30:47
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
|
Dock inget för den fattiga, detta ska sägas omedelbart. Det är ändå ett fint stall vi byggt upp.
Men stallchefen har tröttnat. 2015 var ett ytterst inaktivt år, och det lär inte bli bättre under det här året heller. Dessutom har vi tröttnat på att inget görs av spelledningen. Det är inte jättekonstigt att folk tröttnar på det här spelet. Det kommer aldrig nya uppdateringar av vikt, och loppmotorn är väl sådär, för att vara diplomatisk.
Ska tillägga genast att om jag inte får rätt bud så behåller jag gärna stallet. Tänker inte slumpa bort det här stallet som jag ändå haft i nästan exakt 6 år nu. Men det finns kanske någon som sitter på helt ok irl-pengar som vill slösa lite, och då är jag open for business.
Den som köper får:
1) Travzonens mest framgångsrika stall någonsin
2) Hästar med massa startpoäng
3) Hästar som antingen kan matchas i bra lopp eller säljas mycket dyrt för att bygga upp stallet från grunden igen på egen hand
Priset då? Ja, eftersom jag inte är desperat att sälja så tänker jag lägga ribban högt. Det låter kanske galet, men under 3000:- går jag inte. Får jag inga bud så behåller jag som sagt lika gärna allting och fortsätter.
Frågor svarar jag gärna på här, men eventuella bud tar vi via PM!
|
|
Reply
|
|
viktor1
|
Posted: 2016-01-26 22:49:51  Dock inget för den fattiga, detta ska sägas omedelbart. Det är ändå ett fint stall vi byggt upp.
Men stallchefen har tröttnat. 2015 var ett ytterst inaktivt år, och det lär inte bli bättre under det här året heller. Dessutom har vi tröttnat på att inget görs av spelledningen. Det är inte jättekonstigt att folk tröttnar på det här spelet. Det kommer aldrig nya uppdateringar av vikt, och loppmotorn är väl sådär, för att vara diplomatisk.
Ska tillägga genast att om jag inte får rätt bud så behåller jag gärna stallet. Tänker inte slumpa bort det här stallet som jag ändå haft i nästan exakt 6 år nu. Men det finns kanske någon som sitter på helt ok irl-pengar som vill slösa lite, och då är jag open for business.
Den som köper får:
1) Travzonens mest framgångsrika stall någonsin
2) Hästar med massa startpoäng
3) Hästar som antingen kan matchas i bra lopp eller säljas mycket dyrt för att bygga upp stallet från grunden igen på egen hand
Priset då? Ja, eftersom jag inte är desperat att sälja så tänker jag lägga ribban högt. Det låter kanske galet, men under 3000:- går jag inte. Får jag inga bud så behåller jag som sagt lika gärna allting och fortsätter.
Frågor svarar jag gärna på här, men eventuella bud tar vi via PM!
Answer to: "Dock inget för den fattiga, detta ska sägas omedelbart. Det ä"
|
Became a member: 2011-08-10
Forum posts: 16
|
hej
kan jag köpa ditt stall?
|
|
Reply
|
|
sportsvensson
|
Posted: 2016-01-26 23:01:17
|
Became a member: 2011-05-14
Forum posts: 365
|
Ganska bra höjning på värdet på stallet. Från 700 kr till minst 3000 kr. Fast det är ju sant, nu kan man ju få börja med 50 mille kanske istället för 20 mille om man väljer att sälja av hästarna.
Något för den rika latmasken! Haha.
|
|
Reply
|
|
Poffpuff
|
Posted: 2016-01-26 23:06:04
|
Became a member: 2013-08-14
Forum posts: 1613
|
Trist om du försvinner  Men samtidigt är dina skäl förståeliga. Tänk om Eriksson kunde vakna och måna lite mer om sina inkomstkällor...
|
|
Reply
|
|
Yermac
|
Posted: 2016-01-27 21:14:36
|
Became a member: 2011-04-03
Forum posts: 2048
|
'Copy paste' på Poffpuffs inlägg.
Känner detsamma.
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2016-03-08 15:21:17
|
|
Stall Cherry till salu åter igen, glöm utgångspriset. Buda på så får vi se vad som händer.
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2016-03-09 09:20:42  Stall Cherry till salu åter igen, glöm utgångspriset. Buda på så får vi se vad som händer.
Answer to: "Stall Cherry till salu åter igen, glöm utgångspriset. Buda"
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
|
25 :-
är så jävla fattig, fast högstbjudande vinner va ? 
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2016-03-09 09:52:01
|
|
Inom rimliga gränser såklart. Är ingen tjackhora som till varje pris måste sälja av mina tillgångar, men pallar bara inte mer. Får se vad som händer och om det kommer några riktiga bud..
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|