Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> Tips & Spel -> V64 -> Perrakollen V86 Jäger/Valla avd 1-4

Diskutera omgångens V64. Startlistorna uppdateras vanligtvis någon gång under morgonen.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
Petter Posted: 2015-12-30 17:33:48 Edited(1): 2015-12-30 17:59:39

Became a member: 2015-11-13
Forum posts: 237
Här har ni Perras genomgång av omgången!

V86-1: Takter kan nog svara ledningen om han vill och då kan det vara en härlig spik att inleda med mot favoriten. Borde ju inte släppa över denna distansen med tanke på loppet senast. Känns ju som man ger bort loppet då! Säger Takter att han kommer köra i spets så kommer jag spika mot Favoriten. Annars är det omgången säkraste lås om man vill överleva V86-1.

V86-2: Efter strykningarna och då speciellt spets hästen Livacious Lindy så kan man inte annat än tror på LoveLock med Björn Goop. Lovelock vann ju senast i och är säkert mycket förbättrad efter det loppet. Är startsnabb också om Björn laddar så sitter kanske i ledningen tidigt och då är loppet över. SPIK!

V86-3: Stricker skulle kunna vara en spik om man visste hur han fungerar med skor. I övrigt så behöver loppet inte vara så dyrt vid gardering. 12 UPW Sund är given liksom Eagle Shot! Slänger med Luddes kuse 5% också som en rolig skräll. Har kapacitet om den nu skulle funka av någon anledning....

V86-4: Här hittar vi omgångens sämsta favorit i Ametrin 36%. Är också tränarkörd idag med ett stort FETT MINUS!. Jag kommer spika ledaren dvs Withma med PRAAA JORMA. Vid gardering 12-6-9
Reply
Petter Posted: 2015-12-30 17:37:11 Edited(3): 2015-12-30 17:46:41

Här är fortsättningen då man inte får skriva hur mycket text man vill i ett inlägg!!

V86-5: Här kommer också flera överspelad häst. Falk On Hill 20% med sopan Söderqvist som prepare kusk! Nä. Volontary Simplicity 21% Kommer inte till ledningen då många startsnabba invändigt! Spetskörningen står mellan No Gelt Face och Solon! Condrad har släpp tidigare och släpper han till Solon så tror jag loppet är över för då vinner Solon. Plockar med starka och fina The Great Elkär trots distansen då det är lite vinna eller försvinna på den. Kan vara hur bra eller hur dålig som helst.

V86-6: Här vart det ju lite konstigt då Björn har strukigt 2/3. Funderat lite på vem som tar ledningen. Undra om inte Omgången skräll kommer här. Hästen är lite konstigt spelad just nu bara 5%. Är bra mycket bättre än det och häst och kusk trivs tillsammans. Lite galopper med mindre begåvade kuskar. Nu kanske det är dax att UTAC vinner? Startsnabb!! Spikar nog inte just nu med får se hur det låter. Loppet kan vara så enkelt att Velvet Girl bara är bäst! Har doch spår 8 så lite tveksamt. Tar med Joy Ribb också trots spåret med tanke på att den varit ute i tuffa gäng 100" 200" lopp hela tiden. Slänger med en skräll också och plockar med Björn kuse som Katten släppat in. Ytterligare 3-7 vid gardering.

V86-7: Gör inget att Ludde är sjuk! Det är bara plus att Adrian kör istället! Finns alltid lite galopp feeling från det stallet så spikar aldrig Ludde stallet oavsett. Det troliga är väl att Orakel Face sitter tidigt i ledningen. Fast Perra spelar ju inte för korv och bröd så därför måste jag ju bara gardera lite med tanke på spelvärdet. 6 Young Farmer är ju given vid gardering om favoriten gör bort sig. Skiter att Vivo Per Lei ligger lågt. Anledningen att de ligger lågt är ju Orakel Face och den skall ju hoppa ju Plockar med Miljonskrällen L'Heritier 1% också som vunnit 200" lopp på lång distans med Veijo.

V86-8: Stor favoriten Ready Ribb kanske inte är jätte snabb ut så vill gärna låsa med Dimitri W Eden som som verkar vara en vinst maskin 14 starter 12 vinster. Låter ju bra men vi vet ju inte hur bra den är egentligen. Favoriten 73% mot 14 % känns som ett enormt spelvärde. Jag dubblar systemet i sista då jag inte gillar att spika i sista.

/Ha det bra nu alla Forum Muppar! Med vänlig hälsning /Perra
Reply
Petter Posted: 2015-12-30 18:09:56

Ovan kommer bara hända en gång per år Muppar. Trist men är ni tråkiga mot Perra så är Perra tråkig tillbaka. ! /Perra
Reply
Petter Posted: 2015-12-30 18:51:55

Ni kanske skulle kunna skriva något smart??? /Perra
Reply
Petter Posted: 2015-12-30 19:23:17

Om ni undrar så är ovan Perras helt ärliga tankar efter ha gått igenom omgången idag!
Reply
Petter Posted: 2015-12-30 19:27:10 Edited(1): 2015-12-30 19:27:36

Perra kör med Hjärtat och skiter i Er dumskallar! Ni får Perras tips idag men ni dumskallar sitter tysta! Tragiskt!
Reply
dujorha Posted: 2015-12-30 21:33:01 Edited(8): 2015-12-30 21:59:39 Answer to: "Perra kör med Hjärtat och skiter i Er dumskallar! Ni får Pe"

Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
Jag kom in nu Perra..! O de är fan att ja inte hann förbereda detta bättre...Gick ifrån UPW som spik o tog med Peters...garderade Björns Lovelock...men 1:an bommar ja...puh...sedan fixar ja dom i 4:de o 5:te loppet..garderar igen men Key Adams som ja hade med förra gången släpper ja...puh...! Vilken skit kväll de artar sig till...2 avd. kvar för att jobba in sketna 6:or..! O så vinner Vivo..va fan de...min vinnare felar såklart...skitkväll....!! Fan va dålig Adrians var..så usel...ja räknade bort Vivo(bakspåret)...men Johnny ska man inte räkna bort...! Åker Björn o 1:an i sista så ska de väl sopa bort resten..! Är visst Dennis som kör 1:an...Inte din likör på kusk ? Vart kyrktur för Björn o de blir några system kvar...tja vi får ta degen på Lördag istället...! Gott Nytt på dig Perra !! Va fel av mig dom klarade inte detta..o Jackisen är ett faktum....är ju Rayon som kändes svårast men den har ja faktiskt tittat på några gånger men inte nu o när Jorma körde så var de ju en klar bom....hade 3 kameler i de loppet...!
Reply
dujorha Posted: 2015-12-30 22:02:18

Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
Kuttersmycket är med i Vass o Kass de du Perra...!!
Reply
[ 1 ]