Här skulle nog Månprinsen startat...antar dom har ringt o försökt..men nu får Silje skubba ensam...Årets favo lär hon bli...! Inte nog med att dom har Oljan...dom har en Silje som tjänar stålar på oss också..!
Här skulle nog Månprinsen startat...antar dom har ringt o försökt..men nu får Silje skubba ensam...Årets favo lär hon bli...! Inte nog med att dom har Oljan...dom har en Silje som tjänar stålar på oss också..!
Härligt Andy...tar till mig de tipset...annars börja de här med Silje få mig att minnas en annan häst som var rätt bra o som fick åka runt o starta på banor överallt o gärna mitt i veckan o sedan till helgen....en viss Anders Lindqvist styrde den kusen...startade till slut i Elitloppet till o med...Viroid..är de någon som kommer ihåg den pållen..? Goopen(Gammel) tryckte på med Minou o Anders med hjälmen på sned svarade spets i finalen av Elitloppet....de loppet vanns av Meadow Road...85 tror ja...kuriosa ja..!
Här kom inte Månen till start...följetången går vidare...fråga till Stickan om dåligt samvete(Aftonbladet).. Frågan är inte så dålig faktiskt...(har inte plus o tänker inte skaffa de)....! Verkar som de siktas på Baggeland nästa år med kusen....tja är väl inte mer med de....dom har ju också prispengar o hämta där om Silje är här...!
Vi försöker hitta den...! Silje ute o får en lätt tur...ser ok ut...detta ska va spel på ett mål...Tore är väl inte världens bast taktiker med SOS ska han klara av...!
Inget prov med barfota på Hulte Magnus...klokt de..hästen felade ju sist med barfota fram....! Tja varför inte spets o slut...va dom spekulerar...nu är hon uppe i 90% o de är väl helt ok med tanke på motståndet...toppen är skral i kallblods branschen...JOP:en har helt rätt med täcknings bidraget med den här rasen...särskilt i toppen..! Tobbe greja inte sin...!
Vem fan har inte roligt med denna...är ju bara o trycka upp pengarna...att Tor inte är någon topp kusk visade de ju sig när han körde bort sig mot Månen..!
Vem fan har inte roligt med denna...är ju bara o trycka upp pengarna...att Tor inte är någon topp kusk visade de ju sig när han körde bort sig mot Månen..!